Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Synes Enok er fantastisk! Serien hadde ikke vært den samme uten han, så håper han når langt 😊Ellers liker jeg Emilie 😊 Du selv da? Anonymous poster hash: 3fa06...111
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg heiet på Malin, så jeg synes det var kjipt at hun måtte forlate. Håper Enok blir lenge, han har stor underholdningsverdi, men absolutt ingen verdig vinner. Emilie kan jeg faktisk ikke fordra. Tror kanskje min nye favoritt er Marie. Anonymous poster hash: 08721...613
Abigael Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2015 Jeg heiet også på Malin. Synes Enok er festlig, men håper ikke han vinner. Synes Magnus virker hyggelig, men har ingen favoritt lengre. Emilie liker jeg IKKE i det hele tatt, så håper ikke hun vinner. Og så synes jeg så synd på Gro. De andre virker så frekke mot henne uten at jeg helt skjønner hvorfor hun har fått alle de andre mot seg... Jeg får alltid litt sympati med de ingen andre liker, så håper hun når langt!
Keiserpingvin Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Enok har stor underholdningsverdi, ja, uten han hadde ikke Anno vært like morsomt Heiet på Malin, synes det var synd at hun forsvant. Nå vet jeg ikke helt hvem jeg heier på, faktisk, Kjetil er dyktig, men blir spennende å se om han overlever duellen i kveld. Enig i at Marie har hevet seg, elelr kanskje hun bare har kommet mer fram i lyset, men hun er en potensiell verdig vinnerkandidat. Spørs vel hvor stor sjans Enok har nå som han jukset og spionerte på svennestykket hennes
Abigael Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2015 Ånei:( hvem skal jeg heie på nå?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Kjetil virker sympatisk og dyktig, så jeg syns han er en verdig vinner. Dattera mi sa: "Enok er et sosialt mareritt"... Anonymous poster hash: c0aa5...edb
Keiserpingvin Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Jeg synes Klaus tok et steg opp i kveld. Har hatt han litt opp i halsen en stund, men han viste en ydmyk side under middagen, tok selvkritikk for mesterstykket sitt og roste de andre. Kjetil er helt klart dyktig, men han begynner å få "mesternykker" synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Alle andre enn Klaus, den mannen virker til å være en usympatisk forvokst liten guttunge. Anonymous poster hash: d76fe...a4e
Jezebel Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Kjetil virker sympatisk og dyktig, så jeg syns han er en verdig vinner. Dattera mi sa: "Enok er et sosialt mareritt"... Anonymous poster hash: c0aa5...edb Synes du det var sympatisk å stå å psyke ut Enok på den måten? Da har vi forskjellig syn på hva det vil si å være sympatisk.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Heiet på Magnus og Malin.. Men det går jo ikke lengre. Nå er det Marie og Klaus som gjelder for meg. Synes Kjetil virker egoistisk og usympatisk, så tydelig at man kan ha forskjellig oppfatning av folk 😊
Øyne som ser!! Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Kjetil virker sympatisk og dyktig, så jeg syns han er en verdig vinner. Dattera mi sa: "Enok er et sosialt mareritt"... Anonymous poster hash: c0aa5...edb Da må du lære datteren din at folk er forskjellige, men jeg tror datteren din er for gammel nå til å høre på de dårlige foreldrene sine. Sier hun det om de som ikke er som hun selv på skolen også? Du har virkelig mye å jobbe med. Sitt hvertfall ikke her mer, jobb med å få datteren din til å skjønne at det fins forskjellige typer mennesker.
Fandens Oldemor Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Jeg heier på Enok! Han er så fabelaktig. Dette kan eg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Jeg heier på Enok! Han er så fabelaktig. Dette kan eg. Denne gangen sa han for første gang : "Dette hadde ikkje eg fått til"! Om båtbyggingen til Claus! Ble nesten litt trist! Han begynner å miste troen! 😳😞 Anonymous poster hash: 3fa06...111
Fandens Oldemor Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Jeg heier på Enok! Han er så fabelaktig. Dette kan eg.Denne gangen sa han for første gang : "Dette hadde ikkje eg fått til"! Om båtbyggingen til Claus! Ble nesten litt trist! Han begynner å miste troen! 😳😞 Anonymous poster hash: 3fa06...111 Sant. Men det virket som om han hadde fått den tilbake da han ivrig stod og forklarte Magnus (som nettopp hadde tapt) hvordan han selv hadde truffet på alt han ville under kjeglespillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå