Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har ny kjæreste, vi har vært sammen i 7-8 måneder. Er så utrolig glad i han. Neste helg skal vi på kjærlighetstur! Gjett om jeg gleder meg! Bare oss to, uten ungeflokken. Jippi!!! Anonymous poster hash: a8723...dbe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 God tur! Anonymous poster hash: 53dbf...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå