Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har sjekket jern, blodprosent og ferretin(?) Legen sa alt var fint, men kan jeg ta tilskudd likevel? Er så sliten.. Jern: 15 Ferretin: 94 Bl.pr: 14 (den er jo nesten perfekt, så det er jo fint ) Anonymous poster hash: 68d65...a4a
HvittHus Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Sjekket ikke legen for andre ting? For det er mange mulige årsaker til slitenhet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Testet også for noe med blodplater (koagulering, ikke koagulering). Tok blodprøvene fordi jeg blør så ekstremt mye under menstruasjonen.. Men trenger jeg tenke på tilskudd av jern med de verdiene, eller vente å se? Hi Anonymous poster hash: 68d65...a4a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Disse prøvene er jo kjempefine! Men nå er det jo sånn at noen trenger mer enn andre. Normal gjennomsnittsverdi for et menneske trenger ikke gjelde for deg. Kanskje du er av dem som trenger nærmere 150 i ferritin eller høyere jernprosent. Du kan jo forsøke. Jeg ville sjekket for b-vitaminmangel. Jeg vet at man i hvert fall kan bli ekstremt ute av form om du mangler B12. Anonymous poster hash: 07e63...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå