Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 En jeg kjenner jobber som vaskehjelp på et kjøpesenter, og idag fant de en BÆSJ utenfor bowlinghallen der... Hva feiler det folk? Ikke nok med at vedkommende hadde driti innendørs i senteret, men h*n hadde også klint bæsjen rundt der, malt med den kanskje? Skummelt at sånne folk går løse rundt, sier jeg! Æsj! Anonymous poster hash: cf0f4...ba4
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Ganske vanlig i psykiatrien, dette. Mange som koser med bæsjen sin, dekorerer med den, skriver med den, ja det er uante muligheter med bæsj bare du slipper hemningene dine.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Apekatter gjør også dette. Noen av oss henger litt etter i utviklingen rett og slett, og ligner mer apekattene enn menneskene på noen områder... Anonymous poster hash: 75e5b...57f
Maibaby:) Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Opplevde dette en gang når jeg jobbet på mix! Utrolig ekkelt!jeg klarte ikke å vaske! Og vi fant ut hvem det var og sendte regning...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Opplevde dette en gang når jeg jobbet på mix! Utrolig ekkelt!jeg klarte ikke å vaske! Og vi fant ut hvem det var og sendte regning... Hvordan fant dere det ut? Og jeg er bare nysgjerrig, hva slags menneske var dette? Anonymous poster hash: 28b6e...256
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Ekkelt ja, huff.. Var håndmerker på veggen, så tydelig at h*n hadde brukt hendene.. Hadde også tørket seg i rumpa og dyttet papiret mellom sprinklene i trappa der. Makan. Anonymous poster hash: cf0f4...ba4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gjør dette noen ganger når mannen nekter meg å kjøpe det jeg vil... Anonymous poster hash: c2cc1...9e7