Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 En jeg kjenner jobber som vaskehjelp på et kjøpesenter, og idag fant de en BÆSJ utenfor bowlinghallen der... Hva feiler det folk? Ikke nok med at vedkommende hadde driti innendørs i senteret, men h*n hadde også klint bæsjen rundt der, malt med den kanskje? Skummelt at sånne folk går løse rundt, sier jeg! Æsj! Anonymous poster hash: cf0f4...ba4
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Ganske vanlig i psykiatrien, dette. Mange som koser med bæsjen sin, dekorerer med den, skriver med den, ja det er uante muligheter med bæsj bare du slipper hemningene dine.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Apekatter gjør også dette. Noen av oss henger litt etter i utviklingen rett og slett, og ligner mer apekattene enn menneskene på noen områder... Anonymous poster hash: 75e5b...57f
Maibaby:) Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Opplevde dette en gang når jeg jobbet på mix! Utrolig ekkelt!jeg klarte ikke å vaske! Og vi fant ut hvem det var og sendte regning...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Opplevde dette en gang når jeg jobbet på mix! Utrolig ekkelt!jeg klarte ikke å vaske! Og vi fant ut hvem det var og sendte regning... Hvordan fant dere det ut? Og jeg er bare nysgjerrig, hva slags menneske var dette? Anonymous poster hash: 28b6e...256
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Ekkelt ja, huff.. Var håndmerker på veggen, så tydelig at h*n hadde brukt hendene.. Hadde også tørket seg i rumpa og dyttet papiret mellom sprinklene i trappa der. Makan. Anonymous poster hash: cf0f4...ba4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gjør dette noen ganger når mannen nekter meg å kjøpe det jeg vil... Anonymous poster hash: c2cc1...9e7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gjør dette noen ganger når mannen nekter meg å kjøpe det jeg vil... Anonymous poster hash: c2cc1...9e7 Hahaha Anonymous poster hash: fcc32...cce
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gjør dette noen ganger når mannen nekter meg å kjøpe det jeg vil...Anonymous poster hash: c2cc1...9e7 Åja Anonymous poster hash: cf0f4...ba4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Ganske vanlig i psykiatrien, dette. Mange som koser med bæsjen sin, dekorerer med den, skriver med den, ja det er uante muligheter med bæsj bare du slipper hemningene dine.Unnskyld meg, men hvilke psykiatriske avdelinger sikter du til? Det forekommer ja, men det er IKKE vanlig. Anonymous poster hash: 29572...db1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Jo.. Jeg må også si det er høveligvanlig i psykiatrien. Har jobbet i et bofellesskap for psykisk syke beboere. Der var det mye gris med avføring. Også hjemmesykepleien og døgnavd. Det er da snakk om tunge psykiske pasienter. Ofte schizofreni. Og ofte personer som har vært veldig syke, veldig lenge. Men ja, det er fisj og æsj.. Anonymous poster hash: 8be60...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå