Gå til innhold

Noen her som er morgengretne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er et monster ingen her hjemme kan snakke til før dagens dose koffein!! :( - sliten 2barnsmor

Anonymous poster hash: 236f4...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men ungen og mannen ... OH MY GOD! Jeg har bare lyst til å rømme huset når de våkner

Anonymous poster hash: 1be56...ee8
Skrevet

Hehe uff :-( jeg er mer stille og sånn.. Ungene mine våkner full av energi og jeg er nærmest i koma hver morgen. Yngste er under året da og våkner en del. Var krise i hjemmet den dagen jeg var fri for kaffefilter..:-s

Anonymous poster hash: 236f4...3fb

Skrevet

Er igrunn ikke det. Så lenge ikke alle slår seg vrange ;) Tenker det er kjempe viktig å tøyle humøret sitt om morgenen. Er en forferdelig følelse å sitte igjen med, om man blir sint på barna om morgenen. Jeg føler iallfall at både jeg og ungene får en dårlig start på dagen.

Har to tenåringer som kan være ganske gretne. Skygger alltid banen for de. De ordner ses i fred, og kommer seg ut av huset uten drama ;) Er ganske streng på at folk skal behandle hverandre fint, selv om de er trøtte eller har en dårlig dag.

God tid, matpakker lagd og klær lagt frem er en god hjelp for trave morgener.

Anonymous poster hash: 5c2e9...b45
Skrevet

Argh! Ja!

Dvs, jeg våkner ikke gretten, men jeg har en ikke-eksisterende lunte fra morgenen av. Kaffe hjelper ikke, kun tid. Datteren min viser også tendenser nå til å bli fortere gretten på morgenen, men hun har generelt blitt mere dramaqueen den senere tiden.

Skrevet

Ikke gretten som i at jeg glefser etter folk, men lunten min er utrolig kort og "alt" oppleves fort som mas.

Her er det kun tid som hjelper. Og da tid for meg selv.

AlfaOmega for en god dag at jeg kan få ti minutter alene på morgenen. Enten på badet eller når jeg inntar frokosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...