Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Må jeg oppsøke lege? Merket det ikveld da jeg skulle legge meg, ingen hodepine.. Holder det at jeg sjekker urinen på legevakta imorra? Anonymous poster hash: 73c39...a2e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ingen som har noen tips??? Anonymous poster hash: 73c39...a2e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Så lenge du ikke ellers føler deg dårlig, ville jeg ikke oppsøkt legevakta i hvert fall. Helt normalt å få hevelser både her og der når man er gravid. Er du bekymret ville jeg ringt fastlege for en time 😊 Anonymous poster hash: 89bf3...a34
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har to barn fra før og aldri hatt hevelser før, ikke engang siste ukene hadde jeg noen form for hevelser. Jeg er ikke i nærheten av fastlege eller jordmor. Jeg er på en annonseselger av landet og hevelsene kom plutselig i løpet av dagen igår.. Anonymous poster hash: 73c39...a2e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Har du smerter? Anonymous poster hash: 26aab...618
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Litt nederst i magen innimellom, men det er da bare noen ganger i løpet av dagen. Ikke noe vondt i hodet. Leggene ser normale ut nå. Anonymous poster hash: 73c39...a2e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 De kan bli hovne hvis du går mye eller er varm. Men fint at du er obs hvis du får smerter i bena, må du til sykehuset.. Anonymous poster hash: 26aab...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå