Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Tenkte jeg skulle bestille de buksene. At de kan være greie å bruke i en overgang før jeg begynner med mammabukser. Noen som vet hvordan de er i str? Lurer på om jeg skal gå opp 1 eller 2 str ifht hva jeg bruker til vanlig... Anonymous poster hash: 3fb53...3a7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Ligner litt på thights med med lommer. Er strikk i livet, så de må jo kunne brukes med en liten babymage? Gå inn og se på siden til H&M, synes de ser fine ut. Men noen som har de, og vet hvordan de er i str? HI Anonymous poster hash: 0e209...314
Gjest flykræsj Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 De er ganske vanlige i str vil jeg si. Et godt kjøp, siden de funker bra å bruke i ukene etter fødsel også. Da er gjerne magen er for stor for vanlige bukser, men gravidbuksene funker ikke lengre.
Englenemine Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Bruker den str jeg nornalt bruker i bukser. De er normale i str vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Tusen takk for svar! Da skal jeg gå til innkjøp av noen HI Anonymous poster hash: 0e209...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå