Gå til innhold

Treggings fra h&m


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle bestille de buksene. At de kan være greie å bruke i en overgang før jeg begynner med mammabukser.

 

Noen som vet hvordan de er i str? Lurer på om jeg skal gå opp 1 eller 2 str ifht hva jeg bruker til vanlig...

 

Anonymous poster hash: 3fb53...3a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligner litt på thights med med lommer. Er strikk i livet, så de må jo kunne brukes med en liten babymage?

 

Gå inn og se på siden til H&M, synes de ser fine ut.

 

Men noen som har de, og vet hvordan de er i str?

 

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 0e209...314

Gjest flykræsj
Skrevet

De er ganske vanlige i str vil jeg si. Et godt kjøp, siden de funker bra å bruke i ukene etter fødsel også. Da er gjerne magen er for stor for vanlige bukser, men gravidbuksene funker ikke lengre.

Skrevet

Bruker den str jeg nornalt bruker i bukser. De er normale i str vil jeg si.

Skrevet

Tusen takk for svar!

 

Da skal jeg gå til innkjøp av noen :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 0e209...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...