Gå til innhold

Inspirert. sent å kjenne liv i uke 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten mage og bakoverbøyd livmor om det har mye å si, men kjente ikke liv før ca uke 23 både med barn 1 og 2.

Friske og aktive barn på UL. Jordmor sa det var normalt,men sjelden jeg hører noen kjenne liv så sent som jeg gjorde?

Kjente forresten daglig liv på slutten, men aldri spark i ribbeina eller noe. Liten mage og muligens god plass.

Anonymous poster hash: 40078...a23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ikke liv før i uke 24 med førstemann!!!! Kjente det da innvendig for første gang og så det utenpå samme dag.

Jeg hadde stor mage i forhold til resten av meg (ble sjekket tidlig for tvillinger på grunn av høyt sf-mål), men svært bakovervendt livmor.. Morkaken var på baksiden. Det var bare en baby, men ul viste at han var stor for alderen.

Jeg veide bare 50 kg så hadde ikke noe overflødig flesk heller.

Med de andre barna kjente jeg liv mellom uke 18 og 21.

Anonymous poster hash: fd838...9b8
Skrevet

Jeg kjente ikke liv før i uke 24 med førstemann!!!! Kjente det da innvendig for første gang og så det utenpå samme dag.

Jeg hadde stor mage i forhold til resten av meg (ble sjekket tidlig for tvillinger på grunn av høyt sf-mål), men svært bakovervendt livmor.. Morkaken var på baksiden. Det var bare en baby, men ul viste at han var stor for alderen.

Jeg veide bare 50 kg så hadde ikke noe overflødig flesk heller.

Med de andre barna kjente jeg liv mellom uke 18 og 21.

Anonymous poster hash: fd838...9b8

Samme her. Små barn da, men 57 kg og 173 høy. Så ikke mye flesk.

Anonymous poster hash: 40078...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...