Gå til innhold

Noen som ikke har kontakt med egen mor/far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil fortelle om hvorfor du har valgt å bryte kontakt?

Anonymous poster hash: 80501...e9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kontakt med min far. Det er ikke noe jeg har valgt. Jeg var av og til på samvær hos han som barn (ca 1 gang i året), og han var alltid snill mot meg. Som tenåring var jeg hos ham for siste gang. Han tar ikke kontakt og er ikke interessert i meg eller sine barnebarn. Han vet ikke hva barnebarna heter en gang. Han drikker og fester mye og sliter med å holde på jobber. Han blir kanskje aldri voksen? Jeg vet ikke hvorfor han har valgt som han har valgt, men jeg har et godt liv med en stor familie. Jeg har ikke hatt noen problematiske tanker på grunn av min uansvarlige far, muligens fordi jeg har hatt det så godt og trygt med mor og øvrig familie. 

Anonymous poster hash: 32eb1...863
Skrevet

Jeg kuttet kontakten etter at min far i flere år hadde distansert seg fra meg og var mer opptatt av sin nye familie. Jeg forsøkte masse for å holde kontakten. Da jeg til slutt ba om at vi kunne møtes noen få timer en gang eller to i året bare vi to og prate sammen, da ble jeg kalt storforlangende og at jeg måtte forstå at slikt ikke kunne planlegges og at jeg ikke kunne kreve slikt av han som var så opptatt med å jobbe så mye. Det er 20 år siden. Ikke sett ham siden. Har sagt han får ta kontakt, men det skjer ikke på ordentlig måte, så da får det heller være.

Anonymous poster hash: ea372...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...