Gå til innhold

Kvitt ME med psykolog behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er helt utrolig, men jeg har faktisk blitt det etter 7 år med ME. Vil derfor anbefale dette til alle andre som sliter med denne grusomme sykdommen.

Anonymous poster hash: bc573...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt utrolig, men jeg har faktisk blitt det etter 7 år med ME. Vil derfor anbefale dette til alle andre som sliter med denne grusomme sykdommen.

Jeg vil gjerne ha navnet på denne psykologen, kan jeg få det? Her, eller privatmelding?

Skrevet

Gratulerer. Men da hadde du ikke ME.

Anonymous poster hash: 06e89...065
Skrevet

Jeg hadde ME,fått diagnose av spesialist og vært gjennom lang utredning.

HI

Skrevet

Gratulerer. Men da hadde du ikke ME.

Anonymous poster hash: 06e89...065

Du vet at det ikke finnes konkrete bevis på hva ME skyldes? Hva får deg til å tro at du sitter med fasitsvaret når forskere er uenige i hva ME kommer av?

Anonymous poster hash: 2ad5c...89b

Skrevet

Tipper du bare er ett TROLL hi... jeg har enda ikke fått noen navn på denne vidunderpsykologen ;) 

Skrevet

Tipper du bare er ett TROLL hi... jeg har enda ikke fått noen navn på denne vidunderpsykologen ;)

Kanskje hun har andre ting å gjøre enn å sitte her hele tiden. Noe du gjør tydeligvis

Anonymous poster hash: 5609e...788

Skrevet

Kanskje hun har andre ting å gjøre enn å sitte her hele tiden. Noe du gjør tydeligvis

Anonymous poster hash: 5609e...788

Sitter jeg på Dib hele tiden ANONYM? :P

Skrevet

Så bra, da var det nok psykiske årsaker til din utmattelsestilstand.

Problemet med ME-diagnosen i dag er at alle som har en utmattelsestilstand i mer enn 3 mnd får den, uavhengig av hva som utløste det.

Jeg personlig har hatt ME i 6 år, utløst av kyssesyken. Jeg har selvfølgelig også prøvd psykolog og antidepressiva, ingenting skal være uprøvd! For meg hjalp det ingenting, men jeg er av to terapauter erklært 100% frisk "i hodet" og med en sterk og positiv psyke...

Anonymous poster hash: 162fa...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...