GÃ¥ til innhold

Er fortvilet og frustrert!😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jobber, mens jeg er student. Han har fått prioritet over meg når det kom til studiene sine (siden jeg var i permisjon ol)..

Nå har han fått jobb i en annen by og jeg er alene med tre barn. Jeg er utslitt! Har tre barn med spesialkost så ALT må lages i fra grunnen av og i tillegg må ungene jevnlig til kontroll på sykehuset osv..

Samtidig med alt dette skriver jeg min bachelor, men jeg får ikke gjort noenting. Jeg er utslitt om kveldene og dagene går med til ALT annet (matlaging, timer på skola, treninger til ungene osv osv)

Mannen min lovet meg at før han startet jobben skulle jeg få jobbe meg opp på der faglige slik at jeg skulle få en fordel.. Dette skjedde ikke, men han forlot huset toralbomba.

Jeg får bare lyst å GRINE 😔😩

Hvordan klarer dere dette alenemødre!?

Jeg har vært i lange perioder alene med barna, men har hatt bare jobb eller fri, men å kombinere 3små barn med studier er et helvette. Jeg begynner å ta utover min frustrasjon over mannen. Jeg er sint på han!! Føler han har sviktet meg ....

Jeg får aldri fullført noen ting....😔

Måtte bare få det ut.

Anonymous poster hash: f6dc2...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han bryter avtalen dere hadde får han skaffe hushjelp eller au pair som kan avlaste deg så du får gjort det du skal.

Anonymous poster hash: 724c4...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...