Gå til innhold

Bytte barnehage? Smart eller dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 3 år i sommer og gått i nåværende bhg i 2 år da. Vurderer å bytte bhg fordi det blir mye lettere og kommer til å spare mye tid morgen og ettermiddag.

Men vi skal nok flytte til ny by høsten 2016, som betyr at han evt må bytte bhg igjen..

Han har det veldig bra der han er nå og trives godt med store og små. Han er veldig knyttet til ei jente på samme avdeling.

Noen med for/mottar argument? Synes det er veldig vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke latt han bytte barnehage flere ganger stakkars..

Anonymous poster hash: c9cc7...652
Skrevet

Må ham bytte i 2016 bytter dere ikke nå. Det blir altfor mye for han.

Anonymous poster hash: 11d2a...860

Skrevet

Det er det jeg også tenker. Flere som har gitt uttrykk for at bytting hadde vert best, så ble litt usikker.

Tusen takk for svar! 😊

Skrevet

Behold barnehagen men flytt dit du har fått tilbud om. Kort veg til barnehage er det jo uansett :)

Anonymous poster hash: 127c3...77a

Skrevet

Skal du bytte barnehage i 2016 burde du ikke bytte nå, med mindre det er absolutt nødvendig for å få kabelen til å gå opp.

Skrevet

Ville aldri byttet av grunnene du nevner, siden han har det bra der og trives.

Anonymous poster hash: 84397...c57
Skrevet

Ville ikke byttet i det hele tatt, helst. At han MÅ bytte i 2016 er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 4ee72...7f9
Skrevet

Tja...

Jeg har bare positivt å si om å bytte bhg. Så lenge ungene er så store at de forstår hva det vil si å bytte bhg tror jeg ikke det gjør så mye. Heller tvert imot. For mine barn var det fint å få en ny start, komme ut av sin gamle "rolle" og kunne starte med blanke ark.

Anonymous poster hash: 84565...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...