Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Min lille på fire måneder har de siste fire nettene sovet veldig urolig (kun en times tid av gangen så litt våkentid med klaging) han har også vært veldig "sutrete" på dagtid. Han har til nå grått lite og generelt vært en tilfreds baby så dette er ikke likt han. Lurer på om han begynner å få plage med tenner da han sikler mye og gnager konstant på knokene sine. Jeg vet jo ikke om det er tenner men han viser altså litt tegn på ubehag. Er det ok å prøve paracet i kveld for å se om han klarer sove eller er det forkastelig? Han har litt høyere temperatur enn vanlig men ikke feber. Anonymous poster hash: 6f358...782
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde gitt en paracet før natta . Samme sa helsesøster Anonymous poster hash: c2ff7...a7f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Det er absolutt ikke forkastelig å ville ta bort evt smerte hos barnet ditt. 😊 Anonymous poster hash: cd1f8...d70
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg gav paracet og han sovnet med en gang. Stakkars lite altså. Vært plaget med smerter. Anonymous poster hash: 6f358...782
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har alltid gitt paracet ved tannfrembrudd... Anonymous poster hash: f43ff...2d1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg gir alltid paracet ved sterke tannsmerter. Det er jo SMERTEstillende i første omgang. Syns det er den riktigste bruken. Jeg gir (nesten) aldri paracet v feber. Barna mine kaster av seg sykdommer på no time og er generelt lite syke. (Beklager avsporingen) Anonymous poster hash: b2bfe...b0f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Kan det være at han er sulten? Vanlig at de får for lite mat i den alderen. (Hvis det ikke er tennene da) Anonymous poster hash: e4b63...dca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Kan det være at han er sulten? Vanlig at de får for lite mat i den alderen. (Hvis det ikke er tennene da) Anonymous poster hash: e4b63...dca Vært inne på tanken men vil ikke ta puppen halvparten av gangene jeg tilbyr mat. Så det er ikke bare sult. Anonymous poster hash: 6f358...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå