Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 jeg vil ha flere barn, men mannen min sier han ikke vil. Jeg tenker han kanskje endrer mening etter hvert, men nå er jeg altså 30år og føler jeg ikke har så mye tid på meg heller. Hva skal jeg gjøre? Jeg går ikke ifra ham pga. av dette, men det føles som en håpløs situasjon, hadde jeg bestemt alene ville jeg vært gravid for lengst. Jeg er jo også redd for at tiden løper fra meg.. tenk om jeg plutselig ikke kan bli gravid lenger Vi har to barn fra før. Hvor lang tid har man på seg etter fylte 30år, der man normalt kan bli gravid uten hjelp? Anonymous poster hash: 93de0...f3e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Det var da voldsomt Jeg ble gravid da jeg var 32 på første forsøk Hadde sex to ganger Hvor mange ganger må vi ta denne debatten ?? Anonymous poster hash: 41be4...740
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Fikk alle barna mine etter fylte 34 år Anonymous poster hash: 57730...192
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Skjønner ikke poenget med innlegget - dette er jo totalt individuelt; noen på 40+ kan bli gravide på første forsøk mens andre i 20-årene kan bruke flere år. Det har jo ingen som helst betydning for DEG hva andre har erfart.. Lykke til, uansett! Anonymous poster hash: da93b...0e6
Gjest flykræsj Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Hans mening teller vel strengt tatt like mye som din? Hvis dere allerede har to barn skjønner jeg heller ikke hvorfor det haster slik? Du kan evt bli gravid i mange år til.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Tror du vi kvinner kommer med bruksanvisning? Det er jo fullstendig individuelt hvor lett vi blir gravide. Jeg fikk mine 3 i alder 36-41 år. Kusina mi på 24 har vært prøver i 3 år. . Anonymous poster hash: 56722...352
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Kjenner knapt noen som har fått barn før de har fylt 30. Helt vanlig å få barn mellom 30 og 40. Men mannen bør jo være enig. Anonymous poster hash: afc8e...9f5
sug lut Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Du har to - da brenner det ærlig talt ikke voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå