Gå til innhold

pc eller mac - eller kun ipad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er skjermen på gamle pc'en ødelagt (den er 3.5 år gammel). Er det noe å hente på innboforsikring her eller er det ingen vits pga egenandel?

Føler at jeg trenger ny pc - eller bør jeg gå for mac nå?

Kan du anbefale en pc eller mac?

Vi har jo ipad'er i huset. Klarer en seg med det til litt surfing, betale regninger og annet "hjemmebruk"? Anonymous poster hash: 63fea...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mac, ipad kun på reiser. 

Skal sies at jeg jobber mye med dokumenter, bilder og powerpoints da. 

Anonymous poster hash: 0c70d...fc5
Skrevet

Anonym bruker, on 05 Feb 2015 - 16:38, said:

Mac, ipad kun på reiser.

Skal sies at jeg jobber mye med dokumenter, bilder og powerpoints da.

Anonymous poster hash: 0c70d...fc5

Hvilken mac vil du anbefale? Anonymous poster hash: 63fea...c47
Skrevet

Mac :) Har MacBook Pro. De sier;" Once you get aMac, there's no going back". :D  Har snart hatt min i 4 år, funker ennå fint. Det fine er at de ikke får virus, når jeg har sprengt 2 andre pc'er med virus.. :grine:

Anonymous poster hash: 36eaf...e21
Skrevet

mac <3

Anonymous poster hash: 24685...3a1
Skrevet

Er i samme situasjon.

Tenkte jeg måtte kjøpe meg ny pc, men har klart meg overraskende bra med bare iPad i 2mnd nå. Nå bruker ikke jeg dataen mye til dokumentert etc. Den ble liksom kun brukt til nettbank, og generell surfing.

Så nå har jeg kommen frem til at jeg skal se det an. Savner egentlig ikke datamaskinen, ikke enda i alle fall.

Men, hvis du skal kjøpe, kjøp Mac.

Anonymous poster hash: b1465...319

Skrevet

Har du råd til en mac ville jeg definitivt ha valgt det. Jeg har macbook pro. Ville muligens ha gått for air da den er lettere, og jeg sjelden har bruk for dvd-rom.

Skrevet

Mac uten tvil, beste jeg har kjøpt hittil, slår alt av pcer og ipad,men du må selvsagt ha råd

Skrevet

Har selv en gammel Mac men den fungerer utmerket. 

Vurderer å bytte til Macbook air, som er lettere og nyere. (har ikke dvd, men den bruker jeg ikke heller. dessuten koster en ekstern 300kr eller noe)

Jeg har aldri hatt trøbbel med min maskin, og jeg bruker den hver eneste dag, både til jobb, studier og fritid.. 

bruker ipad på reise

Anonymous poster hash: 6220b...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...