Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Ringte jo nettopp sykehuset og hun sier det ikke er noe å bekymre seg for. Har jo tidligere hatt placenta previa, men morkaken har jo flyttet seg for lenge siden, ved OUL var ikke morkaken i veien lenger. Stå å laget mat i dag plutselig kjenner jeg noe som kom ut, gikk på do tisser og tørket meg så kom det det litt slimete utflod med noen brune flekker, akkurat som når du er forkjølet og nyser å det kommer masse snørr! Sorry detaljene. Noen som har erfaring? Blir bekymret bare. Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Husk at slimhinnene er mye skjørere pga hormonene. Man blør lettere både der nede, tannkjøtt o.s.v<br />Men du kjenner daglig liv? Anonymous poster hash: 01c2b...771
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Husk at slimhinnene er mye skjørere pga hormonene. Man blør lettere både der nede, tannkjøtt o.s.v<br />Men du kjenner daglig liv? Anonymous poster hash: 01c2b...771 Blør så si hver dag fra tannkjøtt og nese. Var jo på en ultralyd i går alt så bra ut. Jeg kjenner liv så si hver dag... Men hender av og til at jeg ikke kjenner noe i løpet av en dag... Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 det var ikke slimproppen da? Anonymous poster hash: 7fa4c...5c0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde insistert på UL! Anonymous poster hash: 12e0c...11e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde insistert på UL!Anonymous poster hash: 12e0c...11e ...ikke nødvendigvis fordi d betyr noe, MEN hadde ikke villet gå rundt å bekymre meg heller! Anonymous poster hash: 12e0c...11e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 det var ikke slimproppen da? Anonymous poster hash: 7fa4c...5c0 Hva er det? Og er det farlig om det var den? Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Har du mye kynnere? Tenker at jeg ville fått en sjekk. Trenger ikke bety noe, siden slimhinnene er ekstra skjøre i svangerskapet. Men, ikke bra om det er tegn på for tidlig fødsel. Anonymous poster hash: ec415...e74
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde insistert på UL! Anonymous poster hash: 12e0c...11e Hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for:/ Hun sa så lenge du ikke har kraftige mensenblødninger og smerter så var det ikke noe å bekymre seg... Synes dere jeg burde bekymre meg? Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Har du mye kynnere? Tenker at jeg ville fått en sjekk. Trenger ikke bety noe, siden slimhinnene er ekstra skjøre i svangerskapet. Men, ikke bra om det er tegn på for tidlig fødsel. Anonymous poster hash: ec415...e74 Blir veldig redd her tror du at det er tegn på for tidlig fødsel??? Seriøst?? Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Har du mye kynnere? Tenker at jeg ville fått en sjekk. Trenger ikke bety noe, siden slimhinnene er ekstra skjøre i svangerskapet. Men, ikke bra om det er tegn på for tidlig fødsel. Anonymous poster hash: ec415...e74 Har kynnere hver dag.. Har hatt det så si hele svangerskapet... Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Uff ikke godt å bli urolig. Jeg hadde roet ned foreløpig og sett an i løpet av kvelden om det kommer noe mer. Ring i så fall igjen. Sender deg en klem Anonymous poster hash: 61591...9ac
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Får ikke mange som mister i MA brun utflod ? Anonymous poster hash: e401a...442
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Uff ikke godt å bli urolig. Jeg hadde roet ned foreløpig og sett an i løpet av kvelden om det kommer noe mer. Ring i så fall igjen. Sender deg en klem Anonymous poster hash: 61591...9ac Var bare litt på papiret i dag tidligere, er ingenting på bindet. Det var rundt 3-4 tiden. Og har hatt bind siden da å det er ingenting på trusa. Så er ikke snakk om mye. Men ble bare bekymret når jeg så slimet på papiret.. Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Får ikke mange som mister i MA brun utflod ? Anonymous poster hash: e401a...442 Får se bort i fra at det er en MA i min situasjon. Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 Ring føden. Si du har slim med blod og er du ekstra redd si du har en del sterke kynnere. Da tar de UL nå og de måler livmorhals, er det noe mer får du lungemodningssprøyter og evt drypp om fødsel skulle vært på vei.. Bedre med en sjekk for mye enn for lite:) Anonymous poster hash: cabd0...194
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Ring føden. Si du har slim med blod og er du ekstra redd si du har en del sterke kynnere. Da tar de UL nå og de måler livmorhals, er det noe mer får du lungemodningssprøyter og evt drypp om fødsel skulle vært på vei.. Bedre med en sjekk for mye enn for lite:) Anonymous poster hash: cabd0...194 Tusen takk for et godt råd! Jeg avventer litt med å ringe... Ser det litt ann om det kommer mer. Så får jeg heller ta en tlf imorgen helt sikkert å si at jeg må ha en sjekk. Tror du at det kan være tegn på fødsel? Med bare litt brunlig slim? Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Vanskelig å si med brunlig slim.. Rødt er ferskt blod. Brunt er gammelt og gjør lite.. Du kjenner liv ofte? Men det kan være slimproppen, og noen sier den dannes på nytt. Men jeg har fått beskjed av flere leger at det gjør den ikke.. Er det den hadde jeg fått det sjekket. Smør heller litt på når du ringer, skader ikke. Anonymous poster hash: cabd0...194
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Vanskelig å si med brunlig slim.. Rødt er ferskt blod. Brunt er gammelt og gjør lite.. Du kjenner liv ofte? Men det kan være slimproppen, og noen sier den dannes på nytt. Men jeg har fått beskjed av flere leger at det gjør den ikke.. Er det den hadde jeg fått det sjekket. Smør heller litt på når du ringer, skader ikke. Anonymous poster hash: cabd0...194 Men hvis det er slimproppen hvor mye er det snakk om da??? Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Vanskelig å si med brunlig slim.. Rødt er ferskt blod. Brunt er gammelt og gjør lite.. Du kjenner liv ofte? Men det kan være slimproppen, og noen sier den dannes på nytt. Men jeg har fått beskjed av flere leger at det gjør den ikke.. Er det den hadde jeg fått det sjekket. Smør heller litt på når du ringer, skader ikke. Anonymous poster hash: cabd0...194 Jeg mener hvis det er slinproppen hvor mye skal det komme ut? Her var det ikke snakk om mye egentlig.... Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #21 Skrevet 5. februar 2015 Hvis det er slimproppen hadde du merka det, jeg tror du kan roe helt ned ang den. Høres ikke sånn ut. Anonymous poster hash: 23708...368
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #22 Skrevet 5. februar 2015 Hvis det er slimproppen hadde du merka det, jeg tror du kan roe helt ned ang den. Høres ikke sånn ut. Anonymous poster hash: 23708...368 Det var det også jordmor sa til meg... At det er en del som kommer ut da hvis det hadde vært slimproppen.. Jeg ringte på nytt nå... Her var det snakk om veldig lite. Og hun sa også at det er smerter(mensen lignende) inn i bildet hvis slinproppen går Anonymous poster hash: 345ca...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå