Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Ja, med fare for å bli dagens klovn, så våger jeg meg utpå her... Helt seriøst, hvordan tar man på mascara? Jeg har sminket med siden jeg var 13 år. Nå er jeg over 40 og griser like forba... mye med den mascaraen! Jeg er egentlig ikke så verst til å sminke meg og det blir bra - til slutt. Men det er etter mengder med Q-tips og nål til å skille vippene etterpå. Jeg får liksom mascaraen like mye på huden som på vippene. Hva er det jeg gjør galt? Noe sminkeguruer her? Anonymous poster hash: efea3...6a8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få mascaraen på huden? Har du veldig korte vipper? Anonymous poster hash: 59870...82a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Kjære søte, ikke si at du bruker en nål i øyenvippene? Anonymous poster hash: 079df...d19
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Ja, med fare for å bli dagens klovn, så våger jeg meg utpå her... Helt seriøst, hvordan tar man på mascara? Jeg har sminket med siden jeg var 13 år. Nå er jeg over 40 og griser like forba... mye med den mascaraen! Jeg er egentlig ikke så verst til å sminke meg og det blir bra - til slutt. Men det er etter mengder med Q-tips og nål til å skille vippene etterpå. Jeg får liksom mascaraen like mye på huden som på vippene. Hva er det jeg gjør galt? Noe sminkeguruer her? Anonymous poster hash: efea3...6a8 Åh så deilig at vi er flere! Som å lese om meg selv... Og sminkingen tar jo så sykt lang tid -bruker mer tid på å fjerne fra huden enn selve påføringen.. Og liker ikke å sminke meg sammen med andre, ser jo satanistisk ut når j holder på! Mannen har aldri skjønt hvorfor jeg sminker hele ansiktet med maskara som han sier 😋 Og akkurat som deg, driver med nål for å separere vippene også! Men, får mange kommentarer på at jeg er flink til å sminke meg og vippene er så flotte og tette -de skulle bare visst hvordan det ser ut underveis 😰 jeg kan klare å søle en del mindre, men da får jeg ikke maskaraen så tett inntil vipperoten og blir ikke så fornøyd med resultatet.. Og nål må j bruke uansett! Så ingen tips fra meg, men du er i hvert fall ikke helt alene om å være klønesminker 😉 håper noen her har noen gode tips til sånne som oss 😊😊 Anonymous poster hash: b98c4...c8e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 http://www.minmote.no/#!/artikkel/22909002/slik-legger-du-mascara-perfekt http://www.kk.no/livsstil/legger-du-mascara-riktig-20733 http://www.side2.no/skj%25C3%25B8nnhet/5-mascaratriks-som-gjr-ynene-strre/8460951.html Og så høres for meg litt ut som om du bruker for mye mascara på børsten hver gang, hvis det er slik at du får mye av det på huden.? Anonymous poster hash: a2b55...0eb
neemii Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Sånn gjør jeg å! Haha, godt vi er fler i det minste...
Mamma_til_2 Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Har du en gammel maskara? Lar du den tørke før du har på nytt lag?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 hmm renser dere øynene godt først?slik at det ikke er igjen "rester" fra gårsdagens sminke?er det igjen noe fra dgen før vil det lett bli stygt og klumpete som gjør at man gjerne vil separere vippene (med nål som deg over her) kjøp en mascara som separerer for deg! selve kosten har MYE å si. om du vil ha volum er det greit med to stk mascara - ha på den med volum først, "del" vippene med kosten til den andre. påfør mascara på de nedre vippene først, deretter de øvre - da minimerer man sjansen for at det blir masse søl Anonymous poster hash: 82cc6...252
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Ingen tips herifra, bortsett fra: vippekam!! Nål?? Grøss😱 Anonymous poster hash: 0ca87...94f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Kanskje dere bruker en dårlig maskra? Jeg bruker denne: http://no.strawberrynet.com/makeup/helena-rubinstein/spectacular-extension-mascara--/96036/?CatgId=p#DETAIL Anonymous poster hash: 82d33...bef
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Kontakt spesialagent ozo. Anonymous poster hash: 2412d...5a5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Jeg begriper ikke hvordan dere klarer å få mascara i hele trynet, det går jo ikke an? Klemmer dere kosten hardt inn eller hva? Lette strøk med vidåpne øyne, sett kosten ved roten til vippene og dra den forsiktig oppover i litt sikksakkbevegelse. Anonymous poster hash: 4eb12...5e5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Får ikke tatt på mascare skikkelig, før jeg evt. bruker vippetang, slik at øyevippene ikke klistrer seg til hverandre og ser ut.. ja.. ser ikke ut. Og det får vippene bøyd opp, så ikke like lett å grise det til da, syns jeg. Og jeg har, tja, ikke de lengste vippene heller Anonymous poster hash: 1a78f...32d
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Bruker du en stor mascarabørste? Er den veldig våt?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Hei. Jeg har akkurat det samme problemet som HI og anonym c8e. Tar mer enn gjerne mot gode tips, jeg også. Noe av det verste er, som c8e sier - det tar så ufattelig lang tid å sminke seg! Min konklusjon er at jeg har så lite vipper at jeg på en måte bommer. Må dryle kosten inn i øyet for at det skal ta litt farge. Etter 20 min ser det helt supert ut Anonymous poster hash: c7887...616
Mamma_til_2 Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 http://www.minmote.no/#!/artikkel/22909002/slik-legger-du-mascara-perfekt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Hi her Tusen takk for alle svar Det var så innmari godt å høre at det ikke bare er jeg som er en skikkelig klønesminker! Takk for alle tips. Og til dere som lurte: ja, jeg vasker av gammel sminke, ja jeg bruker kvalitetsmascara, og nei jeg har ikke korte vipper! Skjønner reaksjonene på bruk av nål... Det er risikosport, men blir så fint etterpå Anonymous poster hash: efea3...6a8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Tror ikke spesialagent Ozo har vipper??! Hi Anonymous poster hash: efea3...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå