Gå til innhold

Omgangssyken i dag, reise bort i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min og vår største sønn har omgangssyken. Samboeren min ønsker å reise bort og besøke foreldrene sine i helgen, er 4 timer og kjøre dit. Jeg regner med vi er ferdig og spy i morgen, men jeg har virkelig lyst å være i ro, er jo en påkjenning for alle dette. Han ønsker å dra. Hadde du villet dra om det gjaldt deg?

Anonymous poster hash: 120ce...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh. Jeg ville ikke dratt. En er jo smittsom i 48 t etter siste oppkast/diaré-hendelse.

Skrevet

Hadde blitt hjemme. Kjipt å dra på besøk og smitte andre i tilleg til at man er helt kjørt selv etter en sånn tørn..

Skrevet

Nei jeg hadde ikke dratt. Og foreldrene bør forespørres før samboeren evnt drar. Det er ikke alle som synes det er greit å få smitte i huset.

Skrevet

Jeg vil ikke dra, men han sier vi skal se an til i morgen..

Anonymous poster hash: 120ce...0e6

Skrevet

Nope hadde blitt hjemme! Dere er fortsatt smittsomme i 48 t.

Skrevet

Personlig ville jeg aldri ha dratt. 

Men, dersom dere føler der fine i morgen og vil dra, så ring foreldrene og forklar at dere akkurat har vært dårlige, så får de ta standpunkt til om de vi ha smitte i huset eller ikke. 

Skrevet

Han bestemmer vel ikke hva du skal gjøre. Man holder seg hjemme når man er syk.

Send en sms til svigermor og advar henne.

Anonymous poster hash: 5cbad...88d
Skrevet

Aldri i verden 😷

Gjest flykræsj
Skrevet

Hadde uten tvil blitt hjemme. Selv om dere er ferdig med å spy imorgen, kommer dere til å være skikkelig medtatt. En annen ting: dere er smittefarlige. Hadde blitt rasende dersom noen med viten og vilje dro med seg omgangsyke hjem til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...