Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg og samboeren min og vår største sønn har omgangssyken. Samboeren min ønsker å reise bort og besøke foreldrene sine i helgen, er 4 timer og kjøre dit. Jeg regner med vi er ferdig og spy i morgen, men jeg har virkelig lyst å være i ro, er jo en påkjenning for alle dette. Han ønsker å dra. Hadde du villet dra om det gjaldt deg? Anonymous poster hash: 120ce...0e6
MillaCamilla Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Eh. Jeg ville ikke dratt. En er jo smittsom i 48 t etter siste oppkast/diaré-hendelse.
ChaChi Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Hadde blitt hjemme. Kjipt å dra på besøk og smitte andre i tilleg til at man er helt kjørt selv etter en sånn tørn..
HvittHus Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Nei jeg hadde ikke dratt. Og foreldrene bør forespørres før samboeren evnt drar. Det er ikke alle som synes det er greit å få smitte i huset.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg vil ikke dra, men han sier vi skal se an til i morgen.. Anonymous poster hash: 120ce...0e6
HeltAnonym Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Nope hadde blitt hjemme! Dere er fortsatt smittsomme i 48 t.
ms.Pond Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Personlig ville jeg aldri ha dratt. Men, dersom dere føler der fine i morgen og vil dra, så ring foreldrene og forklar at dere akkurat har vært dårlige, så får de ta standpunkt til om de vi ha smitte i huset eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Han bestemmer vel ikke hva du skal gjøre. Man holder seg hjemme når man er syk. Send en sms til svigermor og advar henne. Anonymous poster hash: 5cbad...88d
Gjest flykræsj Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Hadde uten tvil blitt hjemme. Selv om dere er ferdig med å spy imorgen, kommer dere til å være skikkelig medtatt. En annen ting: dere er smittefarlige. Hadde blitt rasende dersom noen med viten og vilje dro med seg omgangsyke hjem til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå