Gå til innhold

Du vet du er høygravid når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har kjøpt ny grå jobbebukse, å føler deg superfresh... 😱

Anonymous poster hash: 08ca4...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kjøpt ny grå jobbebukse, å føler deg superfresh... 😱

Haha, skal stå JOGGEbukse ☺️

Skrevet

Det må vel være den gangen jeg snudde meg i senga og mannen bråvåkner og roper "jordskjelv!"... Jo takk skal du ha, greit jeg var høygravid, men så tung var jeg da ikke! ;)

Skrevet

..du nesten begynner å gråte fordi du mister sokken på gulvet, og det virker som en umulig oppgave å plukke den opp igjen. 

Skrevet

Når du våkner opp i panikk midt på natta fordi du ikke har boller i fryseren til evt barselbesøk.

Alle mine redebyggerinstinkter bla slått sammen til ett punkt: boller i fryseboksen 😊

Anonymous poster hash: 37c8b...071

Skrevet

Det må vel være den gangen jeg snudde meg i senga og mannen bråvåkner og roper "jordskjelv!"... Jo takk skal du ha, greit jeg var høygravid, men så tung var jeg da ikke! ;)

Heheheh.. Nå lo jeg godt! ;) 

Skrevet

Man må stå sidelengs ved stekeovnen for og røre i grytene for står du vent mot grytene er armene forkorte!

Skrevet

Når man er takknemlig for at man ikke har tissa seg ut mer enn en gang i dag....

Anonymous poster hash: d0133...ce9
Skrevet

Når alt man mister på gulvet skyves bort til ett hjørne i stua med langkosten i påvente av at noen andre kommer hjem og kan plukke de opp.

Anonymous poster hash: f4083...6a8

Skrevet

- når du jobber i butikk og det ligger minst 10 kulepenner rundt deg fordi du ikke orker å bøye deg ned for å hente de og derfor tar en ny når du mister de

- når redebygging betyr kjøpefest og du føler du mangler alt til den lille, og hver eneste teite ting virker som en nødvendighet

- når du begynner å grine fordi du ikke får det du har bestilt i posten den dagen selv om du tross alt bestilte det kl 23 kvelden før

Anonymous poster hash: 55664...301

Skrevet

Nå mannen er borte og 4 åringen har sovnet i bilen og man ender med å sitte på DiB for å mote seg opp for å får ungen ut av bilen og inn i huset.

Anonymous poster hash: f1cce...8d5

Skrevet

Når man ikke kommer inn i dusjhjørnet på hotellet, åpningen er for smal.

Når man har sett seg på kne på gulvet for å ta opp noe og ser seg rundt om det er mer å gjøre når man først er på bakkenivå.

Anonymous poster hash: 41773...4a7

Skrevet

Når det er helt normalt å spise frokost 2 ganger fordi første endte opp i do. Igjen...

Når det er helt normalt å stoppe 3-4 ganger på tur til jobb for å spy.

Anonymous poster hash: 7ea30...9cc

Skrevet

Når svigermor sitter barnevakt for deg mens mannen er på jobb.

Skrevet

Når man må få mannen til å ta på deg sokkene før han drar på jobb om morgenen..

Skrevet

Når mannen kaster seg opp av senga da du skal tisse om natta, fordi han tror det er noe på gang :P

Skrevet

Når du vekker samboeren om natten for å få hjelp til å snu deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...