Gå til innhold

Annerledes avføring av å kutte snop?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager beskrivelsen, men jeg har ikke spist godteri mer enn èn dag på 10 dager (spiser snop/sjokolade vanligvis nesten hver dag).

Er også vanligvis på do-do 2 ganger om dagen.

Nå er det Max 1 gang, og den kommer som harebæsj. Beklager!! Må bare si det som det er!

Den er mørkere og kommer i kuler, omtrent.

Noen som har opplevd det samme?

(Husk "anonymknappen"...!)

Anonymous poster hash: 27e77...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser også mer sunt nå, selv om jeg alltid har vært bevisst på det i mer eller mindre grad.

Hi

Skrevet

Jeg prøvde meg på godtestopp men endte opp så forbaska forstoppa at jeg lovte meg selv å aldri utsette meg for det der igjen... 😛 kjøpte meg godteri å fikk igang systemet 😉

Anonymous poster hash: ee75d...c93

Skrevet

Når det er kuler er den for tørr lærte jeg meg av Dr Oz på Oprah.

Drikk vann 😃

Skrevet

Når det er kuler er den for tørr lærte jeg meg av Dr Oz på Oprah.

Drikk vann

Hehe. Oprah har lært oss mye rart :)

Skrevet

Jeg prøvde meg på godtestopp men endte opp så forbaska forstoppa at jeg lovte meg selv å aldri utsette meg for det der igjen... kjøpte meg godteri å fikk igang systemet Anonymous poster hash: ee75d...c93

He he, uff. Så det er tydeligvis ikke BARE positivt med det godtestoppet...!

Liker ikke at det er sånn.. Føler jeg ikke har fått tømt meg ordentlig på 11/2 uke..

Skal ha godtedag i morra, så håper det løsner. Drikker endel vann, kanskje 1 liter og litt mer. Skulle vel hatt nærmere 2 L.. Men er ikke SÅ dårlig på å drikke, syns jeg.

Veide meg i dag (en dag før tida), men hadde gått 300 gr OPP etter -0 dager uten snop, mer trening og sunnere vaner...! Ha rikke trent veldig hardt, men litt mer styrke. Mulig det er muskler, for føler meg litt strammere. Skal måle meg igjen i morgen:)

Håper magen komme få plass etter slitt snop i morra!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...