Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Beklager beskrivelsen, men jeg har ikke spist godteri mer enn èn dag på 10 dager (spiser snop/sjokolade vanligvis nesten hver dag). Er også vanligvis på do-do 2 ganger om dagen. Nå er det Max 1 gang, og den kommer som harebæsj. Beklager!! Må bare si det som det er! Den er mørkere og kommer i kuler, omtrent. Noen som har opplevd det samme? (Husk "anonymknappen"...!) Anonymous poster hash: 27e77...ba8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Spiser også mer sunt nå, selv om jeg alltid har vært bevisst på det i mer eller mindre grad. Hi Anonymous poster hash: 27e77...ba8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg prøvde meg på godtestopp men endte opp så forbaska forstoppa at jeg lovte meg selv å aldri utsette meg for det der igjen... 😛 kjøpte meg godteri å fikk igang systemet 😉 Anonymous poster hash: ee75d...c93
Lille krøll Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Når det er kuler er den for tørr lærte jeg meg av Dr Oz på Oprah. Drikk vann 😃
Tro smo konosoro Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Når det er kuler er den for tørr lærte jeg meg av Dr Oz på Oprah. Drikk vann Hehe. Oprah har lært oss mye rart
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg prøvde meg på godtestopp men endte opp så forbaska forstoppa at jeg lovte meg selv å aldri utsette meg for det der igjen... kjøpte meg godteri å fikk igang systemet Anonymous poster hash: ee75d...c93 He he, uff. Så det er tydeligvis ikke BARE positivt med det godtestoppet...! Liker ikke at det er sånn.. Føler jeg ikke har fått tømt meg ordentlig på 11/2 uke.. Skal ha godtedag i morra, så håper det løsner. Drikker endel vann, kanskje 1 liter og litt mer. Skulle vel hatt nærmere 2 L.. Men er ikke SÅ dårlig på å drikke, syns jeg. Veide meg i dag (en dag før tida), men hadde gått 300 gr OPP etter -0 dager uten snop, mer trening og sunnere vaner...! Ha rikke trent veldig hardt, men litt mer styrke. Mulig det er muskler, for føler meg litt strammere. Skal måle meg igjen i morgen:) Håper magen komme få plass etter slitt snop i morra! Hi Anonymous poster hash: 27e77...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå