Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Dette er noe jeg må jobbe med og sliter med å forholde meg til fordi det går selvfølgelig ut over de rundt meg, både mannen, mine egne barn og hans barn.. Jeg sliter med å forholde meg til henne, og unngår det i aller høyeste grad.. Dette er en person som setter seg selv først og vi har hatt uendelige kamper med henne.. Jeg har alltid holdt meg i bakgrunnen og hørt på hennes voldsomme beskyldninger og stygge rykter, ord osv mot meg og min mann.. Hun har brukt alle midler i kampen mot å splitte oss, alt fra venner, barna, familie osv.. Dette har hun ikke greid og har vel etter alle år innsett at hun ikke vant den kampen.. Nå har ting roet seg og de har et greit samarbeid.. Men jeg sliter med mine følelser.. Alt som har skjedd har gjort at jeg har fått en psykisk knekk, som igjen har gjort jeg har blitt litt paranoid og tror det verste om personer.. Jeg takler ikke når mannen forteller om samtaler de har hatt, uansett hvor uskyldig de er.. Jeg takler ikke å forholde meg til at vi må forholde oss til henne i mange år fremover.. Fordi jeg har aldri fått en unnskyldning, en innrømmelse av at ting tok av osv. Jeg skjønner dette aldri kommer og vet ikke om det hadde hjulpet. Det jeg lurer på er om det er andre som har vært i lignende situasjon, hvordan takler dere det? Hvordan skal jeg heve meg over dette og komme meg videre i livet uten å la disse følelsene ta overhånd? Anonymous poster hash: 38231...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå