Gå til innhold

Burde jeg av prinsipp klage på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akkurat ringt opp fra Bonnier Media som jeg har et bladabonnement hos. Telefonselgeren fortalte at han ville sende meg en uforpliktende bladlevering av 3 nr. av et boligmagasin + et knivsett, men at jeg skulle betale 129,- i porto for dette. Jeg takket høflig nei og sa at jeg ikke var interessert i tilbudet. Han avbrøt meg flere ganger og sa "Ja, men da sender jeg deg den bladpakken jeg!". Jeg sa flere ganger at jeg IKKE var interessert og at han burde ringe videre til nestemann på lista si. Han ga seg ikke og "kuppet" samtalen flere ganger med å si ting som "ja, da sier vi det slik at jeg sender deg den pakken jeg!". Til slutt var jeg ganske direkte og sa tydelig "Jeg er IKKE interessert, jeg vil IKKE ha den bladpakken!" Da ga han seg og la på.....

Jeg går ikke personlig konkurs av å betale 129,- Kr, men det er prinsippet om at jeg nekter å bli påprakket noe jeg IKKE er interessert i - for så å måtte betale for det! Har utrolig lyst til å klage til forbrukertilsynet!!

Anonymous poster hash: abcb1...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg ved er ikke det du beskriver godkjent oppførsel for telefonselgere så det hadde sikkert vært fint om vedkommende firma ble informert.

Klage av prinsipp ville jeg ikke kalle det - men det er jo ikke greit for noen om det er slik denne fyren holder på.

Skrevet

Jeg sendt faktisk en klage til Bonnier Media nå. Jeg skrev at jeg rett og slett har blitt mindre lysten på å være kunde hos dem etter å ha opplevd en såå pågående, aggressiv og lite lydhør selger som den nevnt ovenfor.

Så blir spennende å se hva de svarer meg!😝

HI

Anonymous poster hash: abcb1...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...