Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg pleier ikke å følge med, men jeg trodde den kom ca.12...men den er enda ikke kommet! Anonymous poster hash: 00e1d...0a7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Det kommer an på,hovr du bor. Her kommer den mellom 16-16:30 Anonymous poster hash: 3a888...c79
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 I hele landet blir all post synkronisere lagt i postkassene rundtom i tidsrommet kl 12.00-12.23. Anonymous poster hash: 59d04...56d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Det kommer an på,hovr du bor. Her kommer den mellom 16-16:30 Anonymous poster hash: 3a888...c79 oi, det var sent Anonymous poster hash: 00e1d...0a7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Det kommer an på,hovr du bor. Her kommer den mellom 16-16:30Anonymous poster hash: 3a888...c79 oi, det var sent Anonymous poster hash: 00e1d...0a7 Ja, litt dumt.... Anonymous poster hash: 3a888...c79
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Ca kl 14.30 her Anonymous poster hash: 7b1cd...bb7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 på jobben kommer den 10. Hjemme mellom 12 og 16. Så, vet ikke?? Anonymous poster hash: 70e71...5fe
BareMas Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Her dumper vanligvis brevene bed i kassen mellom 11-13, men kan i prinsippet komme når som helst mellom 07:00-17:00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå