Gå til innhold

hva gir dere i morsgave til deres mødre i år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips?

Anonymous poster hash: 40aef...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, evt en blomsterbukett. Vi har aldri praktisert særlig til gaver på mors- og farsdag, det går på oppmerksomhet bare.

Skrevet

Morsdag har blitt en komersiell fest for butikkene, trist...

Anonymous poster hash: 5df2a...932

Skrevet

Godteri og brev fra barnebarn!

Anonymous poster hash: 9b53b...7a0

Skrevet

Om vi drar til min mor baker jeg noe godt. Ellers så blir det en sms.

Har lite kontakt med henne.

Ev. markerer vi bare svigermor og da baker jeg noe til henne som vi hjelper til med å spise :)

Skrevet

Hun blir invitert hit på pinnekjøttmiddag, kjøper sikkert en blomst og.

Anonymous poster hash: e39f0...3be

Skrevet

En gratulasjon på facebook ;)

Anonymous poster hash: 682b5...24d
Skrevet

hun er på ferie, så vi henter vell på lyplassen når de kommer hjem & kjøper en blomst da :)

Anonymous poster hash: d2f83...2fb
Skrevet

En god krem eller dusjsåpe. Har hatt det som tradisjon i mange år. Viktig å minne mødrene våre på at de også må ta vare på oss selv :) Til svigermor blir det en genser eller bukse til å vandre på fjellet med. Hun har stilt opp for oss i hele år når vi har hatt en vanskelig tidklemme - så føler for at hun får litt ekstra :)

Anonymous poster hash: 5ba44...82f
Skrevet

Ingenting. Glad i mamma, og gir henne gjerne oppmerksomhet ellers, men morsdag er for handelsstanden, ikke oss.

Anonymous poster hash: 6b5ee...eff
Skrevet

Pleier ikke gjøre så mye ut av morsdagen i min familie, men jeg kjøper alltid noe som en bok, blomster eller en god ansiktskrem eller kanskje noe fint til huset. Tenkte å se om jeg finner en bok i år. Mamma elsker å lese.

Skrevet

Ingenting. Glad i mamma, og gir henne gjerne oppmerksomhet ellers, men morsdag er for handelsstanden, ikke oss.

Anonymous poster hash: 6b5ee...eff

Det samme er Valentins dagen og Halloween?

Anonymous poster hash: a055f...443

Skrevet

Ullhansker med sånne touch-felt på pekefinger og tommel, slik at hun slipper å ta av hanskene for å bruke mobilen (hun har hund og er på tur flere ganger om dagen). Har alltid brukt å gi en gave på mors/farsdag, synes det er koselig :)

Anonymous poster hash: d3d91...add
Skrevet

En blomst

Anonymous poster hash: 93201...ab3

Skrevet

Fine blomster og et kort😊

Anonymous poster hash: a7db9...2ac

Skrevet

Ingenting. Vi har heldigvis ikke kontakt :)

Anonymous poster hash: 228ba...663
Skrevet

Innrammet generasjonsbilde (har nylig fått en sønn som er første i sin generasjon i min familie) :) Kanskje en blomst også.

Skrevet

en blomst sikkert..

Anonymous poster hash: 4db16...b3d
Skrevet

hun har bursdag også på morsdagen i år,så hun skal få gavekort hos hudpleiere :)

Skrevet

Til dere som ikke feirer morsdag i det hele tatt, tenker dere på at det vil komme en dag der dere ikke får feire morsdag mer? Hvis jeg hadde hatt en mamma skulle jeg brukt alle anledninger jeg hadde på å fortelle henne at jeg satt pris på henne og hvor takknemlig jeg er for at hun ga meg en god oppvekst.

Anonymous poster hash: ebaa3...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...