Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Vurderer å kjøpe hvor lenge kan jeg bruke den ? slitsom å trille når dem har 4 hjul ? Hvilken farge evt ? Anonymous poster hash: 5cdc8...407
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg synes det er en god vogn. Hadde den til min fra han var knapt 2 år. Ryggen kan ikke legges helt ned, men det vet du vel Den er ikke tung å trille, den har veldig gode dempere eller hva jeg skal si. Jeg hadde svart og noe grått på. Jeg brukte den til han aldri ville sitte i vogna lenger, og helst litt til. Da var han litt over 3 år. Kjøpte den når jeg ble alene for å ha en vogn siden den han hadde ble igjen hos faren. Derfor så kort tid. Eneste minuset var at korga under vogna var veldig liten og trang å komme ned til pga. nokså høye kanter. Endret 5. februar 2015 av moota m storebror&lillebror
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Takk for svar Så han kan ikke sove i den ? Anonymous poster hash: 5cdc8...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå