Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg jobber for tiden 80%. Har egentlig 100% stilling, men har søkt om å jobbe 80% over en periode. Noe jeg har gjort en god stund allerede. La oss si at jeg er sykemeldt 50%. Streng beskje fra både lege og jobb at jeg ikke skal jobbe mer enn det for å bli bedre raskt. Er det da 50% av de 30 timene jeg jobber i uken eller 50% av 37,5 som er full stilling. Får ikke ordentlig svar av noen. Anonymous poster hash: cda37...1cf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg jobber for tiden 80%. Har egentlig 100% stilling, men har søkt om å jobbe 80% over en periode. Noe jeg har gjort en god stund allerede. La oss si at jeg er sykemeldt 50%. Streng beskje fra både lege og jobb at jeg ikke skal jobbe mer enn det for å bli bedre raskt. Er det da 50% av de 30 timene jeg jobber i uken eller 50% av 37,5 som er full stilling. Får ikke ordentlig svar av noen. Anonymous poster hash: cda37...1cf Vet legen din at du jobber 80%? Det er 50% sykmelding av stillingen du har men hvis legen mener du kan jobbe 50% (av en full stilling) så bør kanskje prosentsatsen endres. Anonymous poster hash: c7933...03e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Du blir sykemeldt av din 80% stilling. Så f.eks. hvis du vanligvis jobber 4 dager/uke, skal du jobbe 2 dg/uke i 50% stilling. (Eller redusert arbeidstid per dag, det må du avtale med din leder). Anonymous poster hash: faa0f...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå