Gå til innhold

Alltid så misunnelig på de som blir gravide ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn. Og vil ikke ha flere , sier jeg. Har ikke nok tid eller penger til flere . Og jeg vil bygge opp kroppen min igjen og bli fin. Hvorfor er jeg da så sjalu på alle som legger ut på facebook og lignende at de er gravide da ?? Blir også depressiv etter fødsel , enda en grunn til å ikke få flere. Men det er jo så morro med graviditet og fødsel... Hvordan skal man klare å slå seg til ro med at jeg har nok ?!

Anonymous poster hash: 74f06...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenke at graviditets-tida går fort, og er plutselig over. Det magiske med det er ikke så langvarig....

Anonymous poster hash: 8a8de...8ff
Skrevet

Tenke at graviditets-tida går fort, og er plutselig over. Det magiske med det er ikke så langvarig....

Anonymous poster hash: 8a8de...8ff

Ja det er veldig sant :)

Skrevet

Jeg tenker likt, men er ganske sikker på at det er mer et savn etter hvordan jeg ikke hadde det.

Graviditeten var grei, men etterpå var det forferdelig pga depresjon, kolikk og ellers fæl barseltid.

Så jeg misunner rett og slett det jeg ikke fikk ;-)

Anonymous poster hash: b031a...637

Skrevet

Jeg tenker likt, men er ganske sikker på at det er mer et savn etter hvordan jeg ikke hadde det.

Graviditeten var grei, men etterpå var det forferdelig pga depresjon, kolikk og ellers fæl barseltid.

Så jeg misunner rett og slett det jeg ikke fikk ;-)

Anonymous poster hash: b031a...637

Ja det forstår jeg :) Må vel bare tenke på alle de fæle tingene med det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...