Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Men jeg kan "kjenne" hvor jeg har blitt klippet uten at jeg er borti det. Det er en litt ekkel følelse. Er det andre som har hatt det slik? Begynner å lure på om det er psykisk?! Anonymous poster hash: 3eda4...471
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde det slik. Det svidde litt i arret og på en måte.. Sånn stikking. Føltes som de hadde sydd liiiiiitt for stramt. Det gikk ikke over før jeg fikk andremann.. Da var det et eller annet som skjedde under fødsel og revning/sying.. Så har ikke kjent det siden. Kjenner heller ikke noe fra der nye arret. Men.. Hvis du plages av dette.. Kan du ikke få en lege til å se på det?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde det slik. Det svidde litt i arret og på en måte.. Sånn stikking. Føltes som de hadde sydd liiiiiitt for stramt. Det gikk ikke over før jeg fikk andremann.. Da var det et eller annet som skjedde under fødsel og revning/sying.. Så har ikke kjent det siden. Kjenner heller ikke noe fra der nye arret. Men.. Hvis du plages av dette.. Kan du ikke få en lege til å se på det? Jo bør vel det.. Er litt sånn at det svir/stikker her også. Er bare rart at jeg kjenner det når jeg ikke er borti/ikke beveger meg. Derfor har jeg begynt å lure på om det er psykisk :-p Anonymous poster hash: 3eda4...471
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har noe lignende, bare at det er i et kutt jeg fikk på en fingertupp. Hvis man gjør endringer i huden kan nervene "kobles om", slik at følelsen i området blir annerledes. (Fant bare en artikkel her som nevner noe av det samme ifbm brystreduksjon, http://www.osloprivatklinikk.no/kirurgi/bryst/brystreduksjon, men har også hørt historier om de som har operert brystene, og endt opp med følelsen av at noen tar dem på brystvorten når de blir tatt på ryggen ) Anonymous poster hash: d50ae...28e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Ja. Jeg kjente godt at det "stakk" der jeg ble klippet ca1 år etter fødsel. Særlig hvis jeg måtte hoste. Anonymous poster hash: 726e9...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå