Steget Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 jeg trenger bukse og jakke til å gå på ski i, pluss at jeg trenger tøy til å leke ute i snøen med ungene. hva slags tøy passer til begge deler? turgåing på ski, ikke trening. ikke kan prisen være så høy heller.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Vi har noen lette og tynnere enn normalt boblebukser fra Stormberg. Passer veldig fint til skigåing og leking i snøen. Varme og vanntette Anonymous poster hash: b3830...f02
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med min utebukse fra Stormberg, er uforet gore-tex så den er helt vind og vanntett og puster. Men en litt tykk stillongs under holder jeg meg greit varm også midt på vinteren. Den hadde vel veil.pris på rett over 1000 kr, men på Stormberg har de salg mange ganger i året så jeg fikk den til halv pris. Sjekk nettsiden til Stormberg. Har i tillegg en skikkelig boblebukse med seler (slalombukse tror jeg). Den var ikke dyr i utgangspunktet, rundt 500 tror jeg, og jeg kjøpte også den på halv pris Anonymous poster hash: 39c72...ebf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har en fantastisk bukse kjøpt på Europris jeg. Softshell, kr 399. Til veldig kalde dager har jeg en "boblebukse" kjøpt på xxl, kr 499,-. Trenger ikke være dyrt merke. Anonymous poster hash: f2767...670
Steget Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2015 takk for tips! skal sjekke stormberg. hva med jakker da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 takk for tips! skal sjekke stormberg. hva med jakker da? Jeg har allværsjakke uten for fra Stormberg, den kan jeg ha fra ett til tre lag under og brukes hele året. Kjøpt da de hadd 50% gå en valgfri jakke. Så har jeg en parkas av merket Ákkhá (ellos) og den er helt super. Skikkelig varm vinterjakke som er vind og vanntett. Kjøpt på helgetilbud hos ellos til 40% Jeg kjøper veldig sjelden utetøy på fullpris Anonymous poster hash: 39c72...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå