Gå til innhold

Er det usedvanlig mye dumme mennesker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser veldig mange ofte kommer med innspill i saklige diskusjoner der de absolutt ikke kan lover, regler eller har korrekte faktaopplysninger. Alt fra innvandring til rettigheter som leietaker. Har sett så mye hårreisende rådgivning og kommentarer.

Hvorfor uttale seg så bastant når du ikke kan dette? Og uttaler du deg på samme måte når du ikke har anledning å være anonym?

Anonymous poster hash: ca5bf...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange forstår ikke helt dette med lover og regler virker det som, men uttaler seg på grunnlag av hvordan de selv mener det burde være. ;)

Anonymous poster hash: 98a74...b9d
Skrevet

Godt du er her da 😃 som kan rydde opp i alt det dumme her inne tenker jeg 👍

Anonymous poster hash: b62fc...15f

Skrevet

Mange troller vet du

Anonymous poster hash: ae1bd...b65

Skrevet

Godt du er her da 😃 som kan rydde opp i alt det dumme her inne tenker jeg 👍

Og slike svar er vel heller ikke de smarteste. Om du følte deg truffet så ta det til deg.

Jeg har vett på å holde kjeft om jeg ikke vet helt sikkert, men jeg har observert mange tilfeller der folk har blitt satt på plass av andre.

Anonymous poster hash: ca5bf...c38

Skrevet

Nei prøver å holde meg til mitt fagområde eller hvis noen spør om egen erfaring. Men syns fortsatt at sånne tråder, som i bunn og grunn virker til å være opprettet for å rakke ned på andre, kun lager dårlig stemning.. Trenger ikke å kalle andre dumme fordi om jeg ikke er enig i hvordan de gjør eller svarer andre. Ellers håper jeg forøvrig at folk her inne generelt er litt kritiske til de svarene de får..

Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort å svare på noe man ikke har peiling på, og samtidig virke veldig bastant. Har du ikke peiling så drit i å svare, synes jeg.

Skrevet

Omtrent halvparten av de som skriver her har nok en IQ på under 100. Det er riktig nok, men det er også slik at mange, uavhengig av både inteligens og utdanning, har misforstått ting. Her inne kan man få svar på hvordan folk tror ting er. Det kan være veldig nyttig, selv når noen av svarene er feil. Det viser bare hvilke misforståelser som finnes ute i samfunnet og som du må forvente å støte på.

Anonymous poster hash: 3e854...1f4

Skrevet

Jeg tror de færreste anser dette for å være et juridisk forum hvor man får korrekt juridisk bistand. Man kan imidlertid komme litt videre i jungelen ved å høre her.

Anser brukerne av forumet å være slik gjennomsnittet av befolkningen er, dvs noe smarte, mange midt i og noen dumme.

Jeg er enig i at det er dumt å være bastant om man ikke er sikker i sin sak, men de fleste er nok kritiske til svarene de får.

Anonymous poster hash: b5e70...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...