Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Skal snart begynne å vaske lille i magen sitt tøy, men jeg er litt usikker på hvilket vaskemiddel jeg bør velge? Skjønner at jeg skal ha parfymefritt og mildt, men velger jeg Blenda,Neutral eller noe annet? Er ikke plaget med allergi eller astma i familien. Anonymous poster hash: 2db8f...cd4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Spiller ingen rolle, så lenge det er parfymefritt. Jeg har brukt blenda mest. Anonymous poster hash: c10fb...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Det blir vel mye det samme, så lenge det er parfymefritt og virker? Jeg brukte blenda både vaskemiddel og skyllemiddel. Anonymous poster hash: 5e544...c4b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg brukte neutral Anonymous poster hash: c211d...b57
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg bruker Blenda sensitive, ikke skyllemiddel.( Reagerer selv på Neutral. ) Anonymous poster hash: f76b6...879
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Nautral Anonymous poster hash: d340c...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Her går det i Blenda. Men jeg er ikke helt fornøyd (det blir rent og rent-luktende altså), men jeg synes pakkene er upraktiske. Det blir ganske fuktig og varmt på vaskerommet vårt uten at jeg kan hindre det mer enn at jeg lufter så mye jeg kan. Det gjør at vaskemidlet klumper seg. Pakkene er ikke så gode i åpne/lukkemekanismen, det går fort i stykker etter litt bruk hvor de åpnes og lukkes flere ganger daglig... Så når de klumper seg, må jeg riste pakkene. Jeg må lukke øynene, snu hodet bort, og riste den i utslagsvasken for å minske faren for skade i øyne, for det tyter ut av den ødelagte åpningen (som jeg prøver å klemme igjen så godt jeg kan, men det er ikke godt nok). Det skulle vært en mer praktisk eske hvor jeg måtte bruke en skje, da kunne jeg bare dunket det løs med skjeia. Det flytende er for dyrt til å brukes til all vask. Så jeg ville tatt dette i betraktning om du også har et varmt og fuktig vaskerom. Neste gang jeg trenger nytt vaskemiddel, blir det noe annet om det finnes noe mer praktisk som er uparfymert. Jeg har ikke sjekket ut neutral. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3
skjotta Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Her går det i Blenda. Men jeg er ikke helt fornøyd (det blir rent og rent-luktende altså), men jeg synes pakkene er upraktiske. Det blir ganske fuktig og varmt på vaskerommet vårt uten at jeg kan hindre det mer enn at jeg lufter så mye jeg kan. Det gjør at vaskemidlet klumper seg. Pakkene er ikke så gode i åpne/lukkemekanismen, det går fort i stykker etter litt bruk hvor de åpnes og lukkes flere ganger daglig... Så når de klumper seg, må jeg riste pakkene. Jeg må lukke øynene, snu hodet bort, og riste den i utslagsvasken for å minske faren for skade i øyne, for det tyter ut av den ødelagte åpningen (som jeg prøver å klemme igjen så godt jeg kan, men det er ikke godt nok). Det skulle vært en mer praktisk eske hvor jeg måtte bruke en skje, da kunne jeg bare dunket det løs med skjeia. Det flytende er for dyrt til å brukes til all vask. Så jeg ville tatt dette i betraktning om du også har et varmt og fuktig vaskerom. Neste gang jeg trenger nytt vaskemiddel, blir det noe annet om det finnes noe mer praktisk som er uparfymert. Jeg har ikke sjekket ut neutral. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 flytende er mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Her går det i Blenda. Men jeg er ikke helt fornøyd (det blir rent og rent-luktende altså), men jeg synes pakkene er upraktiske. Det blir ganske fuktig og varmt på vaskerommet vårt uten at jeg kan hindre det mer enn at jeg lufter så mye jeg kan. Det gjør at vaskemidlet klumper seg. Pakkene er ikke så gode i åpne/lukkemekanismen, det går fort i stykker etter litt bruk hvor de åpnes og lukkes flere ganger daglig... Så når de klumper seg, må jeg riste pakkene. Jeg må lukke øynene, snu hodet bort, og riste den i utslagsvasken for å minske faren for skade i øyne, for det tyter ut av den ødelagte åpningen (som jeg prøver å klemme igjen så godt jeg kan, men det er ikke godt nok). Det skulle vært en mer praktisk eske hvor jeg måtte bruke en skje, da kunne jeg bare dunket det løs med skjeia. Det flytende er for dyrt til å brukes til all vask. Så jeg ville tatt dette i betraktning om du også har et varmt og fuktig vaskerom. Neste gang jeg trenger nytt vaskemiddel, blir det noe annet om det finnes noe mer praktisk som er uparfymert. Jeg har ikke sjekket ut neutral. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 flytende er mye bedre. Jeg skrev det var for dyrt. Jeg synes ellers også det er bedre. Bruker det til klær med avføring og håndklær og sengetøy (hver for seg selvfølgelig!) Anonymous poster hash: 0dc63...fd3
skjotta Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Her går det i Blenda. Men jeg er ikke helt fornøyd (det blir rent og rent-luktende altså), men jeg synes pakkene er upraktiske. Det blir ganske fuktig og varmt på vaskerommet vårt uten at jeg kan hindre det mer enn at jeg lufter så mye jeg kan. Det gjør at vaskemidlet klumper seg. Pakkene er ikke så gode i åpne/lukkemekanismen, det går fort i stykker etter litt bruk hvor de åpnes og lukkes flere ganger daglig... Så når de klumper seg, må jeg riste pakkene. Jeg må lukke øynene, snu hodet bort, og riste den i utslagsvasken for å minske faren for skade i øyne, for det tyter ut av den ødelagte åpningen (som jeg prøver å klemme igjen så godt jeg kan, men det er ikke godt nok). Det skulle vært en mer praktisk eske hvor jeg måtte bruke en skje, da kunne jeg bare dunket det løs med skjeia. Det flytende er for dyrt til å brukes til all vask. Så jeg ville tatt dette i betraktning om du også har et varmt og fuktig vaskerom. Neste gang jeg trenger nytt vaskemiddel, blir det noe annet om det finnes noe mer praktisk som er uparfymert. Jeg har ikke sjekket ut neutral. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 flytende er mye bedre. Jeg skrev det var for dyrt. Jeg synes ellers også det er bedre. Bruker det til klær med avføring og håndklær og sengetøy (hver for seg selvfølgelig!) Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 Jeg pleier å kjøpe mye av det på coop obs når de har 3 for 100. (Vaskerommet mitt ser ut som om jeg forbereder meg til 3 verdenskrig 😉) siden det utnyttes bedre i maskinen bruker jeg mindre enn jeg ville brukt av pulver.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Her går det i Blenda. Men jeg er ikke helt fornøyd (det blir rent og rent-luktende altså), men jeg synes pakkene er upraktiske. Det blir ganske fuktig og varmt på vaskerommet vårt uten at jeg kan hindre det mer enn at jeg lufter så mye jeg kan. Det gjør at vaskemidlet klumper seg. Pakkene er ikke så gode i åpne/lukkemekanismen, det går fort i stykker etter litt bruk hvor de åpnes og lukkes flere ganger daglig... Så når de klumper seg, må jeg riste pakkene. Jeg må lukke øynene, snu hodet bort, og riste den i utslagsvasken for å minske faren for skade i øyne, for det tyter ut av den ødelagte åpningen (som jeg prøver å klemme igjen så godt jeg kan, men det er ikke godt nok). Det skulle vært en mer praktisk eske hvor jeg måtte bruke en skje, da kunne jeg bare dunket det løs med skjeia. Det flytende er for dyrt til å brukes til all vask. Så jeg ville tatt dette i betraktning om du også har et varmt og fuktig vaskerom. Neste gang jeg trenger nytt vaskemiddel, blir det noe annet om det finnes noe mer praktisk som er uparfymert. Jeg har ikke sjekket ut neutral. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 flytende er mye bedre.Jeg skrev det var for dyrt. Jeg synes ellers også det er bedre. Bruker det til klær med avføring og håndklær og sengetøy (hver for seg selvfølgelig!) Anonymous poster hash: 0dc63...fd3 Jeg pleier å kjøpe mye av det på coop obs når de har 3 for 100. (Vaskerommet mitt ser ut som om jeg forbereder meg til 3 verdenskrig ) siden det utnyttes bedre i maskinen bruker jeg mindre enn jeg ville brukt av pulver. Haha! Det var lurt - jeg skal ha øynene oppe etter sånne tilbud. Anonymous poster hash: 0dc63...fd3
SuperFries Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Omo. Siden det er det jeg alltid bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå