Gå til innhold

Sunn(ere) frokostblanding til barn, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 674ba...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag din egen med ristede havregryn, solsikkefrø, rosiner, tørket frukt og bær, nøtter/mandler (hvis de tåler), litt corn flakes, kanel og liknende :)

Skrevet

Vi kjøper Havre Fras (puter). Barna elsker de, og de kom nettopp best ut i test (Corn flakes var en av verstingene, på linje med de sjokoladegreiene). Eller de får rett og slett havregryn med melk. 

Skrevet

MiniFras har vunnet flere slike tester. Den kjøper vi. Har på melk og banan, evt rosiner. Av og til syltetøy. ;-)

Anonymous poster hash: b59ea...14a
Gjest Julia1984
Skrevet

Havregryn med litt rosiner og blåbær. Og melk selvsagt ;o)

Skrevet

4-korn

Anonymous poster hash: 968da...57d
Skrevet

barn dør ikke av litt usunt, slutt og be barna leve sunt kun for du gjør det, jeg fikk anoreksi pga min hysteriske foreldre

Anonymous poster hash: 1eaca...380
Skrevet

Havrefras, minifras og puffa havre spiser vi her i huset, og disse har komt bra ut i tester 😉

Og til deg over her så syns jeg det er det dumt at du fikk spiseforstyrrelser.. Men selv om jeg er opptatt av sunne valg når det gjelder brød og frokostblandinger så er jeg ikke hysterisk ellers altså, og det de ikke sikkert hi heller er..

Anonymous poster hash: 6ad03...53d

Skrevet

Takk for tips:)

Helt enig, min eldste liker ikke brød og spiser stort sett frokostblanding men ikke av den sunneste typen (havre chrerios) hver eneste dag! Og da blir det fort usunt ! Så er fint hvis de liker noe "bedre" :) null hysteri

Anonymous poster hash: 674ba...779

Skrevet

Havre cherioes kom vel faktisk ganske Greit ut i test? Terningkast 4 eller 5 om jeg husker rett. Men styr unna orginalen ☺.

Anonymous poster hash: 54a11...22c

Skrevet

Weetabix eller havregryn :) Tar på ulike bær og litt vanilijepulver (som man får kjøpt på helsekost).

Anonymous poster hash: d03b0...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...