Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Er det innafor å spørre en som man nettopp har begynt å snakke med, om hva han vil? Altså jeg gidder ikke å drive å snakke med menn om det ikke er mulighet for å treffes og finne ut om det blir noe mer... Tenkte å spørre rett ut om det er vits i å ha noe kontakt om han ikke vil treffes... Anonymous poster hash: 7e6f9...a7e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg ville ikke gjort det Tenk heller over : Hvilke interesser har han Hva snakker han om Er han intressert i deg som person Anonymous poster hash: 480e5...6fb
Keiserpingvin Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde syntes det var litt rart om jeg hadde fått en sånn melding rett etter jeg begynte å snakke med en fyr. Men det kommer også an på hvordan du ordlegger deg. Sånn som du skriver her høres det litt sytete ut. Har dere snakket om å treffes? Kan du ikke heller spørre han om dere skal møtes en dag og ta en kaffe? De fleste menn, etter min erfaring, responderer ikke positivt på spørsmål om "hva de vil" rett etter man har begynt å bli kjent. Mye bedre at du tar initiativet og inviterer til noe.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Det kommer vel litt an på hva slags samtale dere har. Hvor åpen er dialogen deres og hva slags spørsmål stiller han deg. Anonymous poster hash: def4e...7e3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Jeg vil bare luke ut de som kun er ute etter sex.. Men det går vel ikke uansett hehe Får roe ned litt, og bare se hvor det ender Takk for svar Anonymous poster hash: 7e6f9...a7e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Det var forresten en jeg møtte 1 gang Han var rett på sak Turn off! ! Ble med den ene gangen Anonymous poster hash: 480e5...6fb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Hvis det går så langt at dere møtes så vil du jo fort merke hvor interessen er. Sånn med de aller fleste i hvert fall. Må innrømme at jeg ble litt lurt av en fyr en gang. Jeg hadde vært litt fram og tilbake med en ubestemt magefølelse. Men på 3. daten havnet vi i senga og han var så hyggelig, kjørte meg hjem om morgenen og sa vi snakkes senere Hørte aldri et ord igjen. Mulig han bare synes jeg var elendig i senga Anonymous poster hash: def4e...7e3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Hehe, ja får nok bare finne meg i å møte frosker på veien Men føler meg så ferdig med tøys Selv om jeg vet at ting må fungere for at et forhold skal påbegynnes Jeg har sendt melding nå om han vil treffes for en kaffe neste uke, så får vi se hva som skjer Anonymous poster hash: 7e6f9...a7e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Altså, det du kan gjøre er å la det skinne igjennom i samtalen, eller skriv det i profilen din, at du er ute etter noe seriøst, og ikke en flørt. Likevel kan man aldri helgardere seg mot ons-gutta, men jeg tror ikke det er noe pluss å skulle spørre så direkte etter bare noen meldinger fram og tilbake. Bra du inviterte på kaffe, det er mye lettere å danne seg et bilde av noen når man treffes og snakker sammen Anonymous poster hash: aebc6...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå