Gå til innhold

Dere med badekar, hjørnekar e.l. blir det mye brukt? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 12b15...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi hiver alle tre ungene oppi samtidig, så de bruker det mye.

Jeg er en frossenpinne og bruker det mye i vinterhalvåret. Tar med lesestoff og noe godt å drikke! :D

Anonymous poster hash: 7a6c4...b60

Skrevet

Brukte det mye før. Satte alle ungene i det, som nevnt over her, eller jeg og mannen hadde oss en stille stund sammen med tente lys og noen duftende oljedråper i vannet. Men nå skal det ut. Jeg ville ha hatt mer glede av det hvis det ikke var for at de som satte det inn var noen amatører. Det elektriske (boblebadfunkjonene) har sviktet, det er feil i avløpet så skittvannet flommer ut på gulvet, det er feil helling (bort fra sluk) i gulvet under karet og mange andre skavanker som må utbedres. Så jeg tror det blir et vanlig kar, eller et dusjkabinett.

Anonymous poster hash: 8a6a6...6df
Skrevet

Har et digert hjørnekar, blir mye brukt. 3 åringen har vann til brysthøyde når han står på det dypeste. Barna elsker å bade :)

Anonymous poster hash: c6770...255

Skrevet

Daglig, av enten meg eller barna. 

Skrevet

Badekaret er uunnværlig.

Anonymous poster hash: 4df58...57d

Skrevet

Vi har et vanlig badekar, som er så stort at det glatt tar tre barn. Blir brukt nesten hver dag. Ulempen er at det sluker mye varmtvann, og at veggene er så rette at jeg ikke får til å ligge behagelig i det.

Anonymous poster hash: ce992...046
Skrevet

Brukes 3-4 ganger i uken

Anonymous poster hash: afb4e...922

Skrevet

Nope, kun minste på 3 som bruker det, kanskje 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Badekaret ble brukt flittig før da ungene var mindre, men nå dusjer de. Jeg tenker ofte på å ta et deilig varmt bad, men når jeg først kommer oppi.. Kjeeeedelig!! 😉

Skrevet

Ble mye brukt når barna var små, men nå i en travel hverdag tar vi oss sjelden tid til å bade.

Anonymous poster hash: 4e0c5...9e1
Skrevet

Mannen og sønnen bader gjerne sammen et par ganger i uka, mens jeg kunne glatt byttet det inn i en deilig dusj:) er såååå kjedelig å bade!

Anonymous poster hash: 69825...128

Skrevet

Ja, datteren vår bader nesten hver kveld, så for oss er det daglig i bruk. Mannen er også glad i å ta seg et varmt bad etter fotballtrening ute på kveldene. Nå som jeg er gravid er det også utrolig godt å ta seg et varmt bad😊

Skrevet

Blir brukt ca 1 gang i uken. Vi dusjer mest, men ville ikke vært uten badekaret, veldig godt med et varmt bad innimellom :)

Gjest flykræsj
Skrevet

Vi har et stort badekar i tillegg til dusj på badet. Bruker det mye til ungene. Selv hadde jeg klart meg fint med kun dusj.

Skrevet

Stort hjørnekar som blir brukt 1 - 3 ganger i uka av guttungen og 1 - 2 ganger i uka av meg. Mannen bader med guttungen, men han synes også det er deilig å bade - bader vel 1 - 3 ganger i måneden alene.

Jeg synes det er utrolig deilig å tappe i varmt vann (skikkelig varmt vann), krype oppi med en kopp te og ei god bok. Da kan jeg fint bruke opp varmtvannet :-)

I tillegg har vi steam dusj som brukes.

Anonymous poster hash: 6ea1a...a26
Skrevet

Brukes flere ganger i uken pga barna

Jeg bruker det aldri

Anonymous poster hash: ad5a7...06e

Skrevet

Brukes 3-4 ganger i uken her, både av stor og liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...