T&H Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Vi reiser etterhvert til Spania i et forsøk på å få barn, da vi skal benytte en klinikk der. Jeg leser mye om hva jeg bør være forsiktig med i Spania, men her er problemet: Vi spiser ikke kjøtt, men er glad i ost. Kan man spise ost i Spania som gravid/prøvende? Ettersom man helst skal unngå salat, frukt og grønnsaker som ikke er skrellet, ser jeg for meg et ganske stusselig opphold Bare brød med nøttepålegg, da? Noen med erfaringer??
Frufluffy Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Vel vel, jeg har reist til Spania i alle mine graviditeter og lever som normalt. Om du spiser all mat på restaurant så er det å sikre seg at salaten er vasket. Jeg føler meg trygg på salaten på de stedene jeg pleier å gå, men det er klart at du sikkert ikke har noen kjente steder . Jeg aner ikke hva du spiser til vanlig når du ikke spiser kjøtt, men til kjøtt og fiskeretter er det ofte servert stekte grønnsaker Skalldyr er jo trygt. Det er ganske strenge regler på spanske restauranter ellers finnes det jo Pizza pasta osv. Pass på å kun drikk flaskevann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå