Gå til innhold

Svigermor som aldri kommer på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun ikke vært her siden julaften. Vi traff henne når vi handlet idag og da fikk jeg med noe småtteri til barna for hun har vært i London en tur. Hun var i London før jul så dette har hun liksom skulle komme med siden da, kunne ikke ta det med på julaften siden da fikk de jo så mye, det er jo greit.

Hun kjører forbi mange ganger i uken siden moren hennes bor rett ved oss, 2 minutter å gå. Hun bor 3 minutter borte med bil. Nå fikk jeg dette idag når jeg traff henne for hun sa at hun sikkert ikke hadde tid å komme innom på en stund. Ble litt skuffet siden barna savner henne.

Vi får ikke komme inn om vi går til henne på besøk pga hun fant seg en ny etter skilsmisse for mange år siden, og han misliker hele familien hennes. Han er en psykopat ifølge mine to svigerinner.

Denne "psykopaten" har vært bortreist en stund og er ofte borte i forbindelse med jobben, men ikke engang da gidder hun å komme å hilse på oss. Barna har aldri vært på besøk hos henne siden hun aldri inviterer og vi er jo ikke velkommen om mannen er der.

Det har vært sånn i flere år, og nå er både jeg og mannen lei og vurderer å bare kutte henne ut. Men tenker på barna da. Største er skolejente og hun spør hvorfor hun aldri kan gå på besøk til farmor og om hun kan få overnatte osv. Kommer aldri til å skje, men jeg kan vel ikke si det til henne? Heldigvis har de andre fantastiske besteforeldre.

Noen råd til oss? Klarer snart ikke å klistre på smilet lenger og vurderer å bare si det til henne rett ut at vi er skuffet, men tviler på hun tåler det.

Anonymous poster hash: afb47...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en svigermor som vi ikke ser på ofte. Enda vi bor 10 min unna hverandre. Har lært på å akseptere situasjonen sånn den er, enda så vanskelig det er. Mine foreldre ser vi heller ikke så ofte dessverre. Jeg skjønner meg  ikke på besteforeldre som ikke ønsker nær kontakt med barnebarna!

Anonymous poster hash: c3ec3...417
Skrevet

Jeg bor 10 min unna mine foreldre, og på to år har min far vært innom en gang, min mor tre... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...