Gå til innhold

Rar følelse der nede :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det kan være? I skjeden altså. Plutselig en dag, i går, var det en rar følelse. Som om det er noe der! Vanskelig å forklare... Hvis jeg hoster eller nyser, verker det nederst i magen og inni der. Ikke vondt, men legger merke til det... Rare greier... Ømt på en måte.. Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 2563c...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Dytter :) håper noen vet noe/har erfaringer...

Skrevet

Dette var litt for diffust til å svare på. Bestill time til en GU, du 😊

Anonymous poster hash: ff9ce...735

Skrevet

Dette var litt for diffust til å svare på. Bestill time til en GU, du Anonymous poster hash: ff9ce...735

Hvorfor svarer du da? Nei, bestiller ikke time dit, lurer bare på om noen har opplevd lignende.

Skrevet

Dette var litt for diffust til å svare på. Bestill time til en GU, du Anonymous poster hash: ff9ce...735

Hvorfor svarer du da? Nei, bestiller ikke time dit, lurer bare på om noen har opplevd lignende.

Så kjekt at du setter pris at jeg bruker tid på deg!

Men jeg svarte nettopp fordi ferdig skrev var for diffust til å kunne svare.

Ellers er det alltid lurt å få en sjekk når noe er annerledes enn vanlig, vet aldri hva det kan være.

Anonymous poster hash: ff9ce...735

Skrevet

Noen som innbiller seg graviditet?

Anonymous poster hash: b39e0...8fa

Skrevet

Vanskelig å vite om vi har opplevd lignende, når du er så svevende i HI. GU er nok beste rådet. Opplever du noe som avviker fra normalen er det alltid lurt med en sjekk.

Anonymous poster hash: f2e8c...dda

Skrevet

Det kan jo høres litt ut som et fremfall eller nedsunken livmor. Da synker livmorhalsen ned i skjeden, og det vil du også føle hvis du stikker en finger inn, at den er lenger ned enn vanlig. I så fall ikke farlig. Hvis det er mye kan man operere, ellers er det kniping. Må nesten sjekke det for å vite.

Skrevet

Det kan jo høres litt ut som et fremfall eller nedsunken livmor. Da synker livmorhalsen ned i skjeden, og det vil du også føle hvis du stikker en finger inn, at den er lenger ned enn vanlig. I så fall ikke farlig. Hvis det er mye kan man operere, ellers er det kniping. Må nesten sjekke det for å vite.

Kan det bare skje sånn plutselig? Er det sånn man bare opererer dersom det er plagsomt, det har ikke noe å si for noe som helst annet?

Skrevet

Hvorfor svarer du da? Nei, bestiller ikke time dit, lurer bare på om noen har opplevd lignende.Anonymous poster hash: 2563c...5bc

Vanskelig å vite om vi har opplevd lignende, når du er så svevende i HI. GU er nok beste rådet. Opplever du noe som avviker fra normalen er det alltid lurt med en sjekk. Anonymous poster hash: f2e8c...dda

Det er en svevende følelse :P men litt over idag egentlig, mystisk.. Var i to dager eller noe..

Skrevet

Noen som innbiller seg graviditet? Anonymous poster hash: b39e0...8fa

Jeg vet ikke, gjør du? Jeg gjør ikke for jeg har full kontroll på eggløsning etc, og unngår graviditet.

Skrevet

Kan det bare skje sånn plutselig? Er det sånn man bare opererer dersom det er plagsomt, det har ikke noe å si for noe som helst annet?

Det kan skje sånn plutselig, men jeg regner med det stort sett gjelder de som en eller annen gang har født minst en gang. Antagelig er det hyppigere forekomst jo flere barn man har fått. Tillegsrisiko er overvekt hos mor. Det trenger ikke å skje rett etter fødsel. Min mor fikk nedsunken livmor 10 år etter siste fødsel. 

Det kan bli et problem når det gjelder sex, rett og slett fordi ting er i veien. Kan også bli trøbbel med tampongbruk og sånt.

Jeg er ikke lege, altså. Så dette er basert på ting jeg har hørt, min mor etc. Snakk med lege eller gynekolog hvis du lurer. Kan jo ta det på neste celleprøve, feks.

Skrevet

Jeg kan nevne det ved neste celleprøve, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...