Gå til innhold

Hadde dette vært turn off for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen hver gang du/dere nærmere dere orgasme, spør om det er risikabelt å komme inni deg nå? Han er enig i at vi ikke skal bruke prevensjon annet enn å hoppe av og sikre perioder, men barn vil han ikke ha derfor denne spørringen rett før avgang.. Legen anbefaler meg å holde meg unna prevensjon med hormoner, og siden jeg ikke hadde sagt nei takk til et barn til er det ok for meg.

Anonymous poster hash: 3f9cd...55f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde vært det for meg. Kan han ikke avklare det litt tidligere?

Anonymous poster hash: 4aed8...a96
Skrevet

JA :(

Anonymous poster hash: d87a7...c85

Skrevet

Og hva forventer mannen din at du skal gjøre når dere blir gravide?

Skal han skylde på deg, fordi du har "sagt at det var trygt" og at du derfor må ta abort?

Anonymous poster hash: e3f09...8f6

Skrevet

JA, helt klart! Du får be han avklare dette med deg før dere har sex, videre så får du formidle til han at han godt kan bli pappa med den metoden dere har valgt. Om han vil unngå det får han sørge for prevensjon selv.

Da, om du skal bli gravid har iaf du ditt på det tørre.

Anonymous poster hash: 3bee3...134

Skrevet

Selvfølgelig er det turn off, men hva svarer du egentlig? Det finnes nemlig ikke sikre perioder, er dere ikke klar over det??

Anonymous poster hash: b49cc...aa2

Skrevet

Hehe ja! Sånt burde vært avklart på foran..

Anonymous poster hash: 26e08...02a
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg noe om det. Vi har brukt samme metode selv i mange år, men her er det jeg som har sagt ifra at han ikke kan komme i meg på visse dager. Kan du ikke bare si at du kommer til å svare "nei" hele syklusen dersom han ikke kan spørre før dere har kommet så langt?

Anonymous poster hash: d1a3f...e1a
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg noe om det. Vi har brukt samme metode selv i mange år, men her er det jeg som har sagt ifra at han ikke kan komme i meg på visse dager. Kan du ikke bare si at du kommer til å svare "nei" hele syklusen dersom han ikke kan spørre før dere har kommet så langt?

Anonymous poster hash: d1a3f...e1a

Joda, men det er ikke noe problem for han, heller for meg siden han da bare tar det veldig med ro og jeg klarer ikke komme da, bare han..oppå magen min eller nå

Skrevet

Selvfølgelig er det turn off, men hva svarer du egentlig? Det finnes nemlig ikke sikre perioder, er dere ikke klar over det??

Anonymous poster hash: b49cc...aa2

Jeg svarer at jeg fikk mens den og den dagen så får han telle selv..

Skrevet

Du får svare at han ikke kan være inni deg i det hele tatt, siden forsatsen kan inneholde svømmere. Penetrering = risiko for barn, uansett hvor "sikkert" det skal være både med svinger og dager.

Anonymous poster hash: c97f2...1ac
Skrevet

Vi holdt på slik helt til vi en gang jeg ikke klarte å styre meg. Jeg la bena rundt han og låste han inni meg, noe han tente veldig på og han kom inni meg. Etterpå ville jeg dra ut å kjøpe angrepille i og med at han ikke ville ha flere barn, men da fikk jeg til svar at vi får ta det som det kommer, så han var ikke så mot barn alikevel.

Anonymous poster hash: e05e4...55f
Skrevet

Selvfølgelig er det turn off! Avklar det på forhånd, og vennligst fortell den mannen at det ALDRI er trygt å hoppe av i svingen!

Du blir gravid og han kommer til å lage et helvete. Så om noen mnd lager du et nytt innlegg her ala:

"Åh jeg er gravid og mannen presser meg til abort. Han kommer til å gå fra meg.. Vi trodde det var heeeelt trygt å ha ubeskyttet sex! Hva skal jeg gjøre?? Jeg er så fortvilet!!!"

Bruk kondom og bruk hodet samtidig!

(Evt kobberspiral)

Ikke skyld på legen. Han sa "ingen hormonprevensjon!", men du kan fortsatt bruke prevensjon.

Høres mer ut som at du håper at dumskapen skal gjøre deg gravid.

Anonymous poster hash: 4a7ab...078

Skrevet

Ja. Kondom

Anonymous poster hash: ae58f...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...