Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er sent i tyve årene å har nå startet på skolen igjen, jeg går kokke linjen. Har grublet veldig på hva jeg skal gjøre i fremtiden, har ikke lyst å jobbe i ferskvare. Jeg kunne tenkt meg å jobbe en plass der jeg får utfordringer å variert matlaging. Men jeg har også et barn jeg vil ha tid til, jeg hører at kokker på restauranter og hoteller har veeeeldig lange dager og ofte kvelder. Jeg har fått mye skryt å lærere de er villig til å lære meg opp bra, men er så redd for at jeg tilslutt ender på en plass der jeg ikke får brukt noe av det jeg lærer. Så er det noen kokker hær med barn som får jobbe kreativt å spennende, men også samtidig ha tid til barnet sitt? Hva jobber dere som, å hvor? Anonymous poster hash: e7eae...504
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er lærer, og jobber sammen med en som nå er lærer, men som opprinnelig er utdannet kokk. Han underviser blant annet i Mat og Helse. Det er jo en mulighet? Anonymous poster hash: 6af66...cde
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg kjenner en kokk som er ansatt i en barnehage med normale arbeidstider. Han kan nok ikke lage like mange spennende ting som om han jobbet på en flott restaurant (og jeg vil tro budsjett kan være en like stor begrensning som hva man får barna til å smake på), men ut fra det jeg har hørt, så får barna i den barnehagen mye mer spennende mat enn barna i "vår" barnehage og det vil jo i tilfelle være mye hva du gjør det til selv som evt kan begrense. Anonymous poster hash: ad8a0...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå