Gå til innhold

uheldig i en trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to gode venner over litt tid,siste mnd hatt sex.

Begge ville prøve trekant.

Like viktig for oss begge var ærlighet, åpenhet og ingen hemmeligheter.

Han plukker ut ei han tok en kaffe med for en tid tilbake.

Vi jentene hadde noen mld oss imellom for å bli kjent, men han ble sur til jeg klarte å overbevise at vi hadde ikke Hemmligheter,ble bare litt kjent.

Så kom dagen alt gikk på skinner. Morgenen etter trudde de jeg sov mens de hadde seg..jeg sa ikke noe da.

Når han da valgte å late som ikke noe ble jeg skuffa.

Dette var da langt over noe han selv ikke har godtatt.

Hvordan hadde du tatt det? Åpenhet må da være et must?

Anonymous poster hash: 4d098...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: db00d...bf0

Skrevet (endret)

Tja, du var jo dum til å være med på trekant og han var så ekkel at han syns det var ok å pule andre enn deg som han liksom er sammen med eller dater eller hva dere driver med. Såååå, kan du forvente noe annet egentlig? Og hvorfor kan han ikke pule henne etterpå når han kan pule henne sammen med deg?

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Hester og barn... og tydeligvis voksne/sex også.... fungerer sjeldent bra med tre.

Håpløs situasjon, man greier ikke å planlegge for alle situasjoner som ev. måtte oppstå i et slikt forhold.

Å overnatte sammen alle tre høres også håpløst ut.

For så vidt enig i at åpenhet er avgjørende, men hvis dere først hadde hatt trekant, du bare lot som du sov, hvorfor ikke bare kaste deg med?

Anonymous poster hash: 87e1e...708
Skrevet

Nå hadde nok jeg valgt en litt annen setting hvis det var meg. Men utifra den situasjonen ville jeg blitt litt skuffa over at han ikke sa noe.

Anonymous poster hash: 32293...670
Skrevet

Ja forventet annet. Vi er ikke sammen.

Han sa før dette "alle for en "og ingen hemmeligheter.

Dumme meg trudde det...vi har kjent hverandre en stund og han har alltid virket tvers gjennom åpen og ærlig.

Hi

Skrevet

Var innom tanken å kaste meg med,men så hørte jeg han hysjet på henne. Hun sa i etterkant at de var fryktelig nysgjerrige på hverandre.

Men,i denne settingen ble dette feil for meg. Da kunne de gjort avtale senere kun de to.

Skrevet

Du som skriver om dette enda en gang ?

Anonymous poster hash: 0e8a5...964

Skrevet

What?

Gå videre i livet ditt er mitt svar!

Skrevet

Helt enig med deg HI, de kunne heller møttes på et senere tidspunkt. Men har du snakket med han om dette da?

Skrevet

Fikk du ikke gode nok svar sist du skrev om dette?

Du høres noe irriterende ut.

Anonymous poster hash: 86a3d...030

Skrevet

Var innom tanken å kaste meg med,men så hørte jeg han hysjet på henne. Hun sa i etterkant at de var fryktelig nysgjerrige på hverandre.

Men,i denne settingen ble dette feil for meg. Da kunne de gjort avtale senere kun de to.

Om de prøvde å ikke vekke deg så synes jeg det var dårlig gjort, ja.

Snakk ev. med ham om det.

Men mest av alt, prøv å bare gi slipp på det, ikke gruble mer på det. Det har ikke noe med deg å gjøre. Unn deg selv å koble ut og heller finne deg en mann som bare vil ha deg og som du vil ha.

Dropp han, i hvert fall som sexpartner.

Skrevet

Jo pratet med han om det. Så han kutter all kontakt med oss begge sa han og forsetter med henne.

Om noen finner meg irriterende så anbefaler jeg at dere går inn på andre tråder.

Skrevet

Om de prøvde å ikke vekke deg så synes jeg det var dårlig gjort, ja.

Snakk ev. med ham om det.

Men mest av alt, prøv å bare gi slipp på det, ikke gruble mer på det. Det har ikke noe med deg å gjøre. Unn deg selv å koble ut og heller finne deg en mann som bare vil ha deg og som du vil ha.

Dropp han, i hvert fall som sexpartner.

Vi har ikke kontakt nå bortsett fra at vi jobber på samme sted. Har blitt venninne med henne da.

Hi

Skrevet

Jo pratet med han om det. Så han kutter all kontakt med oss begge sa han og forsetter med henne.

Om noen finner meg irriterende så anbefaler jeg at dere går inn på andre tråder.

Forstår at du sikkert føler deg såret når han sier en ting og krever en ting av deg, men gjør noe annet selv.

Se om du greier å snu tankegangen din. Det er kjempebra for din del at du nå ikke kommer til å bruke mer energi på denne mannen. Du kan tydeligvis ikke stole på ham i et slikt "forhold". Derfor er det supert at det kom frem nå, slik at du slipper å kaste bort mer av din tid på ham.

Det å ha en "fucking friend" er vanskelig. Virker på meg som om det hos de fleste alltid ender med følelser fra den enes side, eller i hvert fall skuffelse eller at at den ene blir såret og føler seg sviktet.

Så gi slipp på det. Sett hendelsen på listen over ting du har erfart ikke fungerer og som du derfor har lært noe av og ikke kommer til å gjenta. Du har også lært noe om hva som er viktig for deg - ærlighet, ikke bare i ord, men også i handling. Du har lært masse om tillit, at uten tillit (som igjen går på ærlighet og at ord og handling stemmer overens) så er det ikke noe å bygge på. Greier du å fokusere på det (uten å grave deg ned i de sårede følelsene), da vinkler du det positivt for din egen del og kan gå videre med livet ditt :)

Skrevet

Kom deg ut av situasjonen. Han er en dust og du virker forelsket.

Anonymous poster hash: b4da2...ef8
Skrevet

Kom deg ut av situasjonen. Han er en dust og du virker forelsket.

Kan være jeg lurer meg selv. Gikk inn i sex forhold til han med følelser.

Skrevet

Dere er ikke sammen og har ingen følelser for hverandre, dere planlegger trekant og har det, og så sover dere alle ved siden av hverandre etterpå?????

Anonymous poster hash: 084d5...ad8

Skrevet

Hvis du har følelser for han så må du jo bare komme deg over det. Han er jo tydelig ikke interessert i deg og er nok ikke verdt mere hodebry fra din side heller. Hvis den jenta er ok, så er det jo hyggelig at du i det minste fikk deg en ny venninne ut av det hele da :)

Skrevet

Forstår at du sikkert føler deg såret når han sier en ting og krever en ting av deg, men gjør noe annet selv.

Se om du greier å snu tankegangen din. Det er kjempebra for din del at du nå ikke kommer til å bruke mer energi på denne mannen. Du kan tydeligvis ikke stole på ham i et slikt "forhold". Derfor er det supert at det kom frem nå, slik at du slipper å kaste bort mer av din tid på ham.

Det å ha en "fucking friend" er vanskelig. Virker på meg som om det hos de fleste alltid ender med følelser fra den enes side, eller i hvert fall skuffelse eller at at den ene blir såret og føler seg sviktet.

Så gi slipp på det. Sett hendelsen på listen over ting du har erfart ikke fungerer og som du derfor har lært noe av og ikke kommer til å gjenta. Du har også lært noe om hva som er viktig for deg - ærlighet, ikke bare i ord, men også i handling. Du har lært masse om tillit, at uten tillit (som igjen går på ærlighet og at ord og handling stemmer overens) så er det ikke noe å bygge på. Greier du å fokusere på det (uten å grave deg ned i de sårede følelsene), da vinkler du det positivt for din egen del og kan gå videre med livet ditt :)

Takk for kloke ord. Og du har helt rett.

Skrevet

Hvis du har følelser for han så må du jo bare komme deg over det. Han er jo tydelig ikke interessert i deg og er nok ikke verdt mere hodebry fra din side heller. Hvis den jenta er ok, så er det jo hyggelig at du i det minste fikk deg en ny venninne ut av det hele da :)

Ja,fikk ny venninne. Finner det da litt vanskelig at de to forsetter.

Skrevet

De to fortsetter og du har følelser for han? Du må nok kutte ut begge to....

Skrevet

Oi, da hadde jeg faktisk kuttet ut begge to.

Anonymous poster hash: 53c05...4bf
Skrevet

De to fortsetter og du har følelser for han? Du må nok kutte ut begge to....

Vi kuttet hverandre. Litt rart Hun forsetter da hun selv sier han var fritt dekk mot meg.

Og hun dater mange.

Skrevet

Dere er ikke sammen og har ingen følelser for hverandre, dere planlegger trekant og har det, og så sover dere alle ved siden av hverandre etterpå?????

Anonymous poster hash: 084d5...ad8

Ja gjorde det. Og han som sa han skulle ligge i midten la seg på siden.skulle nesten tru han planla det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...