Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Begynte med litt hoste for to dager siden. Følte den satt veldig langt nede, og var vondt å hoste. Tenkte at nå blir jeg sikkert syk. I går hadde jeg litt feber, men den forsvant utover kvelden. Hoster ikke så mye, men har så vondt i halsen. Ikke ved mandlene slik jeg pleier, men en brennende følelse i luftrøret. Spesielt om jeg er ute i kald luft, eller feks. går opp en trapp. Brennende smerte i brystet. Når jeg hoster høres det skikkelig løst ut og går med en skikkelig ekkel smak i munnen. Ikke har jeg stemme i dag heller, noe ungene er glad for Anonymous poster hash: d9270...3d4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Du er forkjølet!!! Også kalt øvre luftveisinfeksjon. Anonymous poster hash: 9dc2d...089
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Men smerten sitter jo i lungene... Er sjelden syk skjønner jeg HI Anonymous poster hash: d9270...3d4
Mamma_til_2 Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Men smerten sitter jo i lungene... Er sjelden syk skjønner jeg HI Anonymous poster hash: d9270...3d4 Om du har vondt i brystet er dette en øvre luftveisinfeksjon, lungene da har du vondt bak på ryggen. Endret 4. februar 2015 av Mamma_til_2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå