Gå til innhold

Nettopp flyttet inn i ny bolig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden... Nå sier huseier han skal selge... Er så frustrert, er tredje gang det skjer nå! Men hvordan er egentlig reglene? Har han egentlig rett å kaste oss ut? Det er veldig ikke gyldig grunn?

Anonymous poster hash: 21721...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det visste ikke huseier før han skrev kontrakt med deg?? For en type!! Men veit om flere som leier, og ved salg så følger de med som leietakere til neste eier. Men da må det nok stå i prospektet mener jeg. Eller om den nye huseier velger å ha deg som leietaker :)

Skrevet

Og det visste ikke huseier før han skrev kontrakt med deg?? For en type!! Men veit om flere som leier, og ved salg så følger de med som leietakere til neste eier. Men da må det nok stå i prospektet mener jeg. Eller om den nye huseier velger å ha deg som leietaker :)

ingenting!! Er så sur nå! :( Er ikke kjekt å måtte flytte barna rundt om kring hele tiden! Har ikke pakket ut en gang, og nå vet jeg ikke om det er noen vits!😞

Anonymous poster hash: 21721...d9c

Skrevet

Salg er ikke god nok grunn til å si deg opp, men ny eier kan si deg opp om de skal bruke leiligheten selv.

Anonymous poster hash: 59b99...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...