Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Noen som har hatt det? Ba om det nå får min datter på 5år. Hun har vanskelig for å sette ord på følelser når alt går i lås. Bhg synes dette er ett problem, jeg får løst det hjemme, men tar tid. Og kan være vanskelig da jeg har to barn til. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: ccd2e...545
lover Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg tenker det er normalt at en 5 åring kan ha litt vanskelig for å sette ord på følelser, og at de kan gå litt i lås. Litt distrahering, avledning og en god kos fikser det meste er min erfaring. Vet ikke helt hvordan en psykolog skal ha terapi med en fem åring? Eller er det deg de skal ha samtaler med? Skulle tro at barnehage pedagoger skulle ha lært ulike metoder for å håndtere barna når de er i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Det er nok bedre at du trener med henne enn å gå til en psykolog. Det finnes masse bøker f.eks man kan se i og lese i for å lære å sette ord på følelser. Anonymous poster hash: 6d174...70a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Hun har alltid vært sånn. Bag kom til meg da de ikke klarer dette. Hun kan gå i lås opp til 2 timer... Psykologen skal først ha en prat med meg for kartlegging så min datter. Jenter er jo gjerne mer følelsesmessige enn gutta, har to gutter uten det problemet. Hi Anonymous poster hash: ccd2e...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå