Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Er det ikke sånn at en får igjen 28% av innbetalte renter ?? ser ikke ut som at det endrer seg til det når jeg fyller inn div tall..... noen som har greie på dette ?? noe nytt i år ? vi har alltid fått igjen det..... Anonymous poster hash: 3eb28...767
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Får håpe at revisor`n ser dette..... HI Anonymous poster hash: 3eb28...767
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 ser nå at det er ikke rett skjema jeg har brukt....det aktuelle skjema er ikke lagt ut, så da får jeg vente... manglet 64000 på skatten min.....:-( derfor jeg lurte. HI Anonymous poster hash: 3eb28...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå