Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Har dere en kriseplan for hvordan overleve? - mtp dårlig lunte ovenfor barna - ulvehunger? - søtsug Vil gjerne høre strategiene dine: skuepill på høyt plan ovenfor barna, barnevakt, mer tv?, handle inn en type mat som er bra? trener mer? spiser anerledes? sover mer? Annet? Anonymous poster hash: 430dd...ec6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Planlegger drap på mannen i detalj, inkludert hvordan jeg skal slippe unna tiltale.... 😉 Når småbarnstiden er over, og jeg får nedre tid, skal jeg seriøst vurdere å prøve meg som forfatter. 😊 Anonymous poster hash: b105a...cb1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 1. Oppfører oss som folk 2. Spiser det vi har lyst til Seriøst? Vurdere å skaffe BARNEVAKT fordi man har PMS? Noe av det dummeste jeg har hørt... Anonymous poster hash: 53222...c9c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jobber på en avdeling på sykehuset, som får mine PMS-problemer til å se ut som peanøtter i forhold. Fungerer for meg, synes ikke noe synd på meg selv Anonymous poster hash: 0f425...d7d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 1. Oppfører oss som folk 2. Spiser det vi har lyst til Seriøst? Vurdere å skaffe BARNEVAKT fordi man har PMS? Noe av det dummeste jeg har hørt... Anonymous poster hash: 53222...c9c Utifra svaret ditt anntar jeg at du har liten kunnskap til PMS problematikken. Jeg prøver å holde meg litt unna barna, sverger til mørk sjokolade og teller som bare rakkeren. Anonymous poster hash: 9ce60...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Ehhh... Ja, HI, staaaakkars deg som har pms assa Anonymous poster hash: 5803c...45d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 1. Oppfører oss som folk 2. Spiser det vi har lyst til Seriøst? Vurdere å skaffe BARNEVAKT fordi man har PMS? Noe av det dummeste jeg har hørt... Anonymous poster hash: 53222...c9c Utifra svaret ditt anntar jeg at du har liten kunnskap til PMS problematikken. Jeg prøver å holde meg litt unna barna, sverger til mørk sjokolade og teller som bare rakkeren. Anonymous poster hash: 9ce60...ba3 Telle -skal ta til meg den, takk - og mørk sjokolade er jo ikke det verste å spise! Skal se til at jeg har nok av det i hus framover før periodene. Har ellers hørt at det kan hjelpe å spise godt med proteiner -selvfølgelig hele tiden -men spesielt den siste uka før. Og drikke vanndrivende te Lykke til til deg og! Anonymous poster hash: 430dd...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå