Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Den skal gjennomføres med min sjef som jeg jobber med tett til daglig og med hans sjef igjen, en nokså hyggelig kvinne. Jeg regelrett hater jobben min pga sjefen min. Han har gjort at jeg føler null tilknytting til det arbeidet jeg gjør, han gir meg arbeidsoppgaver som er laaaangt under min kompetanse, han nyter å kunne bestemme bare for å bestemme, og han overkjører meg ofte. I tillegg snakker han til meg som om jeg skulle vært en ungdomsskoleelev uten engang vgs (og det på tross av at jeg har høyere og mer relevant utdannelse enn han ift jobben vår). Nå skal det altså være medarbeidersamtale, og jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg har bestemt meg for at jeg kommer til å slutte etter at jeg har gått ut i svangerskapsperm (er gravid), og alt jeg ønsker nå er bare å overse han så mye som mulig og bevare "freden" frem til da. Jeg kommer ikke til å fortelle sannheten om NOE av det jeg føler rundt jobben og han på en slik samtale med han til stedet. Kommer bare til å bli kleint hele greia..... Dårlig til å lyve er jeg å..... huff.... Anonymous poster hash: c6756...b87
Elsker livet Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg syns uansett du skal fortelle sånn noenlunde hvordan du oppfatter den nedlatende oppførselen hans. Både for tiden du har igjen, for vedkommende som overtar din jobb og for at han trenger å sette på plass.
skjotta Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Poenget er jo å fortelle hvordan du har det slik at du kan få det bedre....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg syns uansett du skal fortelle sånn noenlunde hvordan du oppfatter den nedlatende oppførselen hans. Både for tiden du har igjen, for vedkommende som overtar din jobb og for at han trenger å sette på plass. Off..... er bare at jeg virkelig ikke ønsker å gjøre de siste mnd enda værre enn det allerede er. VET at han kommer til å gå rundt å surmule og tydelig vise hva han synes om meg om jeg sier hva jeg faktisk mener. Vil bare komme meg gjennom de siste mnd, gjerne med litt ferie, og så mye "fri" jeg kan (eksamen, lesedager osv), og så ha en lykkelig perm tid med foreldrepenger... HI Anonymous poster hash: c6756...b87
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Jeg syns virkelig du skal fortelle hvordan du føler det er. Ærlighet varer lengst. Si hva du mener! Anonymous poster hash: 28e76...e53
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Jeg syns uansett du skal fortelle sånn noenlunde hvordan du oppfatter den nedlatende oppførselen hans. Både for tiden du har igjen, for vedkommende som overtar din jobb og for at han trenger å sette på plass. Off..... er bare at jeg virkelig ikke ønsker å gjøre de siste mnd enda værre enn det allerede er. VET at han kommer til å gå rundt å surmule og tydelig vise hva han synes om meg om jeg sier hva jeg faktisk mener. Vil bare komme meg gjennom de siste mnd, gjerne med litt ferie, og så mye "fri" jeg kan (eksamen, lesedager osv), og så ha en lykkelig perm tid med foreldrepenger... HI Anonymous poster hash: c6756...b87 Slik du beskriver det, kan det ikke bli værre. Si hva du mener! Anonymous poster hash: 28e76...e53
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Du MÅ ikke ha medarbeidersamtale hvis du ikke vil. Er bare krav om at du skal få tilbud om dette. Anonymous poster hash: 65ddb...196
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Poenget er jo å fortelle hvordan du har det slik at du kan få det bedre.... Jo, men jeg VET at det ikke vil bli godt mottatt, og jeg vet at det vil gjøre ting værre. Kjenner han godt.... de gangene jeg har gitt han motstand, eller sagt hva jeg mener om noe har han ofte "straffet" meg etterpå ved å sette meg til arbeidsoppgaver jeg ALDRI har hatt før og som jeg virkelig ikke vil ha..... skikkelig drittarbeid rett og slett.... Vil bare at disse mnd skal gå fort! Første arbeidsplassen jeg har hatt hvor det har vært slik og hvor jeg har følt slik.... andre sjefer har jeg vært komfortabel med å prate med, og har ikke hatt problem med å ta opp ting jeg er missfornøyd med. De har vært kjempe hyggelige, selv når vi har vært uenige HI Anonymous poster hash: c6756...b87
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Utifra det du skriver om sjefen din, så ville ikke jeg sagt noe. Høres ikke ut som han tar det imot på en god måte og da ville jeg tro det bare går utover deg å være ærlig. Hvis du har ett ønske om at lederne over han skal vite hvordan du synes han er, så ville jeg vurdert å skrive det i oppsigelsen. Anonymous poster hash: a2b06...eaa
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Høres ut som at det er fornuftig å avlyse medarbeidersamtalen, og heller ta en prat med tilitsvalgt. Anonymous poster hash: 73867...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå