Gå til innhold

Sender man karakterutskrift sammen med søknad og CV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: c6ef1...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er nyutdannet, så ja. Hvis du har jobbet noen år vil det i mange tilfeller ikke være like relevant. Da kan du heller sette inn snittkarakter på CV.

Anonymous poster hash: d0c71...38c

Skrevet

Nei, ikke så lenge det ikke står i utlysningen.

Søknad og cv skal være kortest mulig, oversiktlig og gi et bilde av din kompetanse.

Skrevet

Bør man forklare evt hull i CV i søknad?

Skrevet

Det kommer helt an på hullet i cven. Jeg ville ikke skrevet det i søknaden.

Har du f.eks vært hjemme i ulønnet permisjon, så hadde jeg skrevet det på cven med normalt oppsett.

Skrevet

Det kommer helt an på hullet i cven. Jeg ville ikke skrevet det i søknaden.

Har du f.eks vært hjemme i ulønnet permisjon, så hadde jeg skrevet det på cven med normalt oppsett.

Det skyldes i all hovedsak interesse for egne barn :)

Skrevet

Jeg har sendt med av og til om det har vært en jobb jeg virkelig har ønksket meg som jeg vet det blir mange søkere til. Er ung, og ganske nyutdannet, men har mye god og solid arbeidserfaring og veldig gode karakterer..... Mye A :) Så har sendt med fordi jeg VET at jeg har imponerende karakterer i forhold til at jeg var heltidsstudent og jobbet fullt ved siden. Fått jobb på det faktisk ;)

Anonymous poster hash: 2f496...762
Skrevet

Hvis du er nyutdannet eller ev har en utdanning som ikke er spurt etter i annonsen eller ikke er spesielt kjent, men som er relevant så hadde jeg gjort det.

Jeg pleier å si antall vekttall/studiepoeng og karaktersnitt på cv-en pr utdanning og sender ikke med papirer lengre for jeg har jobbet i over 20 år.

Anonymous poster hash: 83cea...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...