Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Minsten har skikkelig diare i dag og den er ganske så lys i fargen sin. Hadde en slik bleie om søndag også, så det er nevnt. Men i dag har det virkelig kommet opptil flere ganger og må rett i dusjen hver gang. Og observerte nå under stellet at det er kommet bittesmå røde prikker i begge håndflatene og er rød i kinnene ( rødheten i kinnene kommer ofte) Noen som kan tenke seg hva dette er? P.s Skal forresten til legen med meg selv i dag og tar med ungen Anonymous poster hash: 87be9...50a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Skarlagensfeber? Anonymous poster hash: 5eca3...425
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 *Klaskermegipanna* Det kan det jo være. Så langt klarte jeg ikke å tenke. Men da må han ha antibiotika? Mener å huske de andre barna har fått det, pga at dette kan gå til hjertet? Anonymous poster hash: 87be9...50a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Kan også være hånd,fot og munnsyken? Ring legen og hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå