Gå til innhold

Noen kloke hoder her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten har skikkelig diare i dag og den er ganske så lys i fargen sin. Hadde en slik bleie om søndag også, så det er nevnt. Men i dag har det virkelig kommet opptil flere ganger og må rett i dusjen hver gang.

 

Og observerte nå under stellet at det er kommet bittesmå røde prikker i begge håndflatene og er rød i kinnene ( rødheten i kinnene kommer ofte)

 

Noen som kan tenke seg hva dette er?

 

P.s Skal forresten til legen med meg selv i dag og tar med ungen :)



Anonymous poster hash: 87be9...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarlagensfeber?

 

Anonymous poster hash: 5eca3...425

Skrevet

*Klaskermegipanna* Det kan det jo være. Så langt klarte jeg ikke å tenke. Men da må han ha antibiotika? Mener å huske de andre barna har fått det, pga at dette kan gå til hjertet?



Anonymous poster hash: 87be9...50a
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kan også være hånd,fot og munnsyken?

Ring legen og hør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...