Gå til innhold

Spøker det i huset mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i et nybygget hus fra 2012, men vet lite om hva som sto her før. Har siden vi flyttet inn hatt en del merkelige opplevelser - både barn og voksne. Hva/hvem er det og hvordan få det bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med noen som "ser". Lykke til!

Anonymous poster hash: d801c...ea2

Skrevet

Ring åndenesmakt

Anonymous poster hash: ac304...ec7

Skrevet

Det finnes garantert noen i fylket som kan hjelpe! Bare Google "rense hus medium + fylke"

Anonymous poster hash: 498ed...b51

Skrevet

Hva har du opplevd da? Eeeeelsker å lese slike historier :P

Skrevet

For det meste er det bare et ekkelt/ubehagelig nærvær, du føler noen er der men kan jo så klart ikke se noe. Ellers er det "tulling" med stearinlys, akkurat som om det leker med flammen og noen ganger blåser det ut. Ting flyttes, kommer hjem fra jobb og bare "vet" noen har vært her og ting er annerledes, leker skruer seg på, barnet ser noe og følger det med øynene livredd, smell, lyder, dører som åpnes/lukkes og tross nybygget hus er det helt umulig å få en normal temperatur. Bodde i et gammelt hus og der klarte vi holde normal temperatur - men i det nye, ikke sjans. Ellers så føler jeg at "det" kommer og bekrefter seg i drømmene mine av og til, da blir jeg litt småredd.. Men er fullt klar over at DET sikkert er innbilning pga usikkerheten her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...