Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Kan de tas på morgenen og settes i kjøleskap i til jeg har time helt på slutten av dagen, eller må jeg ta rett før? Er nå såpass langt på vei at jeg ikke ser noe som helst under magen... Sliter med å få urinen oppi glasset uten for mye søl og gris. Skikkelig ekkelt! Sørger for å vaske og tørke glass og hender godt etterpå, men noen som har noen gode triks på lager for å lettere få det til? Eller er dette noe alle får til og bare jeg som ikke klarer å sikte sånn i blinde? Speil går jo heller ikke når jeg må holde glasset med en hånd og holde kjønnslepper til side med den andre. Syntes forsåvidt det var vanskelig med urinprøvet før magen ble i veien også. Anonymous poster hash: e4fce...c01
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Tiss i et engangsbeger/glass og hell urinen over i urinprøveglasset. Et engangsbeger har større åpning og er mye enklere å treffe. Sitt på do og ta engangsbegeret bakfra, tiss litt og litt til du ser at du treffer. Kan fint plassere morgenurin i kjøleskapet til den skal brukes.(samme dag) Anonymous poster hash: 91da3...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå